Τρίτη, 25 Μαρτίου 2014

25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

Η ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Γιορτάστηκε με την μεγίστη λαμπρότητα, και φέτος, η επέτειος της Εθνικής Παλιγγενεσίας. Οι συμμετέχοντες έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να υπενθυμίσουν και να τιμήσουν τον αγώνα της δημιουργίας του Νεοελληνικού κράτους. 
Η εκδήλωση άρχισε με την ομιλία του καθηγητή Δημητρίου Ντάβασλη, κατά την οποία αναφέρθηκε στην αποφασιστικότητα των προγόνων μας να ανακτήσουν την ελευθερία τους από τον Οθωμανικό ζυγό. Οι "υπερρεαλιστές" Έλληνες του 1821 πέτυχαν την ανεξαρτησία τους γιατί δεν άκουσαν τους "λογικούς" και "ρεαλιστές" που πάντα με κριτήρια φόβου τους απέτρεπαν κάθε προσπάθεια.
Οι αγωνιστές του '21 έχοντας συναίσθηση της διαχρονικότητας του γένους των Ελλήνων, από την αρχαιότητα, τον μεσαίωνα και μέχρι τις μέρες τους, ξεκίνησαν την έγερσή τους. Σε αντίθεση με την επικρατούσα αντίληψη όταν αντιμετώπιζαν τον αντίπαλο είχαν ως κριτήριο την άποψη, που είναι ο εχθρός και όχι πόσοι είναι οι εχθροί. Με την ευφυΐα τους στην συνέχεια έλυναν και το πρόβλημα της υπεροχής του εχθρού μετατρέποντας το σε μειονέκτημα. 
Το υπόλοιπο μέρος της γιορτής περιλάμβανε συνδυασμό κειμένων, ποιημάτων και τραγουδιών που υμνούν την γενναιότητα των Ελλήνων αλλά παρουσίασαν και τις αδυναμίες που λαβώνουν  και φθείρουν τον πολιτισμό μας. Αδυναμίες από ότι φαίνεται από τα αποσπάσματα του Μακρυγιάννη είναι διαχρονικές. Η διαχείριση, για παράδειγμα, των κοινών με ιδιοτελή κριτήρια, η κακοδιοίκηση, που συνοδεύονται με την ατιμωρησία είναι η αρχή των δεινών, η κακοδαιμονία του σύγχρονου Ελληνικού κράτους.
Κληρονομιά που δεν αποποιήθηκε από την οθωμανική σκλαβιά.
Αξίζει να υμνηθεί η προσπάθεια των μαθητών που συμμετείχαν στον εορτασμό. Η ορχήστρα χειρίστηκε με επαγγελματική δεξιότητα τα μουσικά όργανα. Η χορωδία τα πήγε πολύ καλά παρά το γεγονός της ελλιπούς προετοιμασίας γιατί το σχολείο δεν έχει δικό του καθηγητή μουσικής αλλά απεσταλμένο για να καλύπτει τις διδακτικές ώρες και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.  Η φιλότιμη προσπάθεια της καθηγήτριας και των παιδιών είχε εμφανή θετικά αποτελέσματα. Οι απαγγελίες των παιδιών άριστες. Εξαιρετική η εμφάνιση του χορευτικού. 
Στο θαυμάσιο αυτό σύνολο έχει συμμετοχή και ο Σύλλογος των εκπαιδευτικών του Γυμνασίου. Συνέβαλλαν τα μέλη του, άμεσα ή έμμεσα, για την καλύτερη προετοιμασία της γιορτής.
Το μόνιμο πρόβλημα η ακουστική του χώρου, η ρύθμιση της φωτεινότητας του για τις προβολές και η ελλιπής ηχητική εγκατάσταση, δημιουργούν δυσκολίες στην διοργάνωση εκδηλώσεων. Ελπίζουμε ότι σύντομα να ευδοκιμήσει πρωτοβουλία εύρεσης χορηγού για την λύση του χρονίζοντος προβλήματος...
Η γιορτή ξεκίνησε με καθυστέρηση διότι δεν τοποθετήθηκαν τα καθίσματα από την Παρασκευή για να μην στερηθούν την άθληση τα παιδιά των φιλοξενούμενων αθλητικών σωματείων που χρησιμοποιούν τον κλειστό χώρο του σχολείου. Ο χρόνος έναρξης υπέρβηκε όμως το "ακαδημαϊκό τέταρτο" γιατί οι φιλοξενούμενοι δεν σεβάστηκαν τον χώρο που τους παρέχει το σχολείο. Για την ακρίβεια τους χώρους που δεν χρησιμοποιούν! 
Τα παιδιά ανεβαίνοντας στην σκηνή αντίκρισαν ένα ανάρμοστο και απεχθές θέαμα με συσκευασίες και περιτυλίγματα χρησιμοποιηθέντων προϊόντων... 
Το σκηνικό αυτό  χαρακτηρίστηκε αχαριστία προς την σχολική κοινότητα του 3ου Γυμνασίου που τους εξυπηρετεί φιλοξενώντας τους στις εγκαταστάσεις του σχολείου και θα πρέπει το σχολείο να επανεξετάσει την παροχή του την νέα περίοδο!


4 σχόλια:

  1. Ξαφνιάζομαι που την παραχώρηση των αθλητικών χώρων του σχολείου στους συλλόγους την παραχωρεί το σχολείο. Εγώ πίστευα ότι τα σχολεία ανήκουν στον δήμο άρα και οι εγκαταστάσεις τους. Έτσι οι δημοτικοί σύμβουλοι αποφασίζουν ποιος θα τις χρησιμοποιεί. Πεποίθηση που άφηναν να εννοηθεί οι εκπρόσωποι των δημοτών και γινόντουσαν πιστευτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Σύλλογος Αιξωνή τι γυρεύει στην Τερψιθέα και στο σχολείο μας. Να χρησιμοποιεί τα γήπεδα της γειτονιάς του, που είναι καλύτερα. Όλα ανάποδα γίνονται στην Γλυφάδα αλλού τα γήπεδα και αλλού τα παιδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητοί καθηγητές όταν έχετε μπροστά σας πολιτικά πρόσωπα ή παράγοντες σωματείων είναι ίδιοι χαρακτήρες που δεν έχουν την αγνότητα, την "μπέσα", που έχουν τα παιδιά. Ο τρόπος δράσης αυτών των τύπων είναι να σε "γελάσουν" να κάνουν την δουλιά τους. Να φαίνονται ότι κάνουν έργο αδιαφορόντας αν πραγματικά παράγουν... Αλλού αποσκοπούν όπως είναι η δημοσιότητα τα οφέλη της... Στο θράσσος ή τις μεγαλοστομίες τους να μην κωλώνετε, τρίχτε τους τα δόντια, θρασύδειλοι είναι. Στην Ελλάδα η ποιότητα των πολιτικών φάνηκε με την κρίση. Στον αθλητισμό φαίνεται το έργο των παραγόντων όλο ταλέντα βγάζουν που η πορεία τους δεν μπορεί να βγει από τα σύνορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπραβο σας παιδια ηταν υπεροχα ολα! του χρονου ελπιζω να βαλετε τα ιδια παιδια στον χορο! χορεψανε υπεροχα... παρα τις δυσκολιες που περασατε βγηκε μια τελεια γιορτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή