Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙ (11/2016)

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΓΟΣ

Κάποτε σε ένα μακρινό μέρος από εδώ υπήρχε ένας βασιλιάς όπου ήταν από την ώρα που γεννήθηκε δυστυχισμένος. Ότι και να γινότανε πάντα ήταν κατσούφης ποτέ στην ζωή του δεν είχε γελάσει. Γι΄αυτό το λόγο ήθελε να κάνει κάτι γι΄ αυτό το πρόβλημά του.

Έτσι διέταξε όλους τους γιατρούς της χώρας να φτιάξουν τα καλύτερά τους φίλτρα, φάρμακα ή ότι άλλο ήθελαν με σκοπό ότι αυτό θα τον βοηθούσε να γελάσει και να είναι χαρούμενος. Δοκίμασε και ήπιε τα πάντα αλλά τίποτα, πάλι ήταν δυστυχισμένος και αγέλαστος. Ως που μια μέρα έτυχε να περνάει από την πόλη ο καλύτερος μάγος της περιοχής, τότε ο βασιλιάς είπε στους φρουρούς: «Μην τον αφήσετε να φύγει από την πόλη με καμιά δύναμη, φέρτε τον εδώ στο παλάτι και τα υπόλοιπα θα τα κανονίσω εγώ». Την επομένη μέρα οι φρουροί πήγανε τον μάγο στον βασιλιά και εκεί ο βασιλιάς είπε:
-Σοφέ μου μάγε αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. Δεν μπορώ να γελάσω και είμαι πάντα δυστυχισμένος, τι να κάνω;
-Καλέ μου βασιλιά εγώ είμαι μάγος, όχι γιατρός και δεν ξέρω από τέτοια πράγματα αν και θα…
-Τι θες, πες μου τώρα, απάντησε ο βασιλιάς.
-Να, θα μπορούσα να σου κάνω ένα ξόρκι όπου ίσως σε βοηθούσε να γελάσεις.
Έτσι και έγινε. Ο μάγος έκανε το ξόρκι στον βασιλιά και ο βασιλιάς περίμενε με ανυπομονησία να γελάσει, αλλά δεν συνέβαινε τίποτα. Περίμενε όμως λίγες ώρες ακόμα αλλά καμιά αλλαγή, τότε ο βασιλιάς από τα νεύρα του διέταξε: «Φέρτε μου πίσω τον μάγο που με κορόιδεψε και έφυγε για αυτό το λόγο θα πάθει ότι του αξίζει».
Τρεις μέρες έψαχναν οι στρατιώτες, αλλά τον βρήκαν και τον πήγαν στο παλάτι εκεί ο βασιλιάς του είπε:
-Ψεύτη, μου είπες ότι αυτό θα με βοήθαγε να αλλάξω, να γίνω χαρούμενος και να γελάω, αλλά μου είπες ψέματα, τίποτα από αυτά δεν έγιναν. Πάλι ο ίδιος είμαι , γι΄ αυτό θα σου πάρω το κεφάλι επειδή με κορόιδεψες.
Ο μάγος απάντησε:
-Εγώ βασιλιά μου δεν σας κορόιδεψα, απλά εσείς δεν ξέρετε πώς να γελάτε και γι΄ αυτό δεν φταίω εγώ. Όμως άμα θέλετε μπορείτε να έρθετε μαζί μου σήμερα σε ένα τσίρκο που θα πάω και αν δεν γελάσετε ούτε εκεί, τότε πάρτε μου το κεφάλι.
Ο βασιλιάς συμφώνησε και πήγε μαζί με τον μάγο στο τσίρκο. Εκεί κάποια στιγμή γέλασε με την ψυχή του και είπε στο μάγο:
-Έχεις δίκιο, δεν έφταιγες εσύ που δεν γέλαγα αλλά εγώ δεν ήξερα πως και με τι να γελάω. Σε ευχαριστώ που μου το έμαθες.
-Βασιλιά μου σας ευχαριστώ αλλά δεν σας το έμαθα εγώ αλλά εσείς από μόνος σας προσφερθήκατε να έρθετε στην δοκιμασία αυτή, οπότε τα εύσημα πάνε σε σας.
Έτσι από εκείνη τη μέρα ο βασιλιάς γέλασε και καθημερινά με την ψυχή του με ότι του φαινόταν αστείο και παράξενο.
ΡΑΦΑΕΛΛΑ ΜΑΡΙΝΑΚΗ

ΣΣ. Το κείμενο αυτό αποτελεί εργασία της μαθήτριας στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α' τάξης της καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου