ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
Συμμετοχή στον διαγωνισμό "Κάντο ν' ακουστεί" με την δημιουργία τραγουδιού, είχε το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας. Ένα τραγούδι, "Τα παιδιά στην Ειδομένη", του οποίου οι στίχοι, η μελοποίηση, η ερμηνεία και το κείμενο του φινάλε ήταν δημιουργία μαθητών της Β΄τάξης.
Αναφέρεται στον εξαναγκασμό των ανθρώπων να αλλάξουν τόπο και στην ελπίδα να δημιουργήσουν μια νέα ζωή. Επηρεασμένο από την εικόνα των παιδιών της Ειδομένης και την προσφυγική πορεία τους.
Πατήστε ΕΔΩ για να ακούσετε το τραγούδι.
Πατήστε ΕΔΩ για να ακούσετε το τραγούδι.
Το τραγούδι κατά την εγγραφή στο studio του Χρήστου Παπαδόπουλου είχε διάρκεια περίπου 90’’ και δεν υπήρχε η δυνατότητα να το μεγαλώσουν άλλο, να γίνει έστω 2’. Ξεκίνησαν την εγγραφή του ηχητικού μηνύματος, όπου παρουσιάστηκε πρόβλημα με την μουσική. Ο χρόνος πίεζε και συναποφασίσαν να το κρατήσουν για άλλο διαγωνισμό. Διαπιστώσανε ότι το τελευταίο μέρος του έδενε με το τραγούδι και θα μπορούσε να μπει στο τέλος και με προσπάθεια το πετύχανε, μεγαλώνοντας και το τραγούδι. Στην απαγγελία του φινάλε εκτός από τα παιδιά που τραγουδούσαν προστέθηκαν οι μαθητές: Ιλάρια Ντάκα, Μαρίζα Κουρνιώτη και Χρήστος Γκάνεμ.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΤΕΓΑΚΗ, ΟΥΕΝΤΙ ΜΠΟΥΧΟΥΡΗ
ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
Ένας μαθητικός διαγωνισμός τραγουδιού αποτελεί ενδιαφέρουσα δραστηριότητα. Η δημιουργική συνεργασία των μαθητών στην επίτευξη ενός κοινού αποτελέσματος, καθώς και η ανάδειξη των επιμέρους ικανοτήτων και δυνατοτήτων που συνθέτουν στην δημιουργία ενός τραγουδιού, αποτελούν παιδαγωγικές δραστηριότητες.
Η οργάνωση του διαγωνισμού υπολειπόταν της παιδαγωγικής αξίας που καλείτο να υπηρετήσει. Η οργανωτική επιτροπή εξήγγειλε από ένα βραβείο για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, για το τραγούδι και το ηχητικό μήνυμα αντίστοιχα. Παράλληλα άφηνε "ανοιχτό παράθυρο" και για ειδικά βραβεία, τα οποία γνωστοποίησε κατά την διάρκεια της απονομής τους.Ενέργεια που φανερώνει περιορισμένη οργανωτική ικανότητα στον πιο επιεική χαρακτηρισμό της και υπηρετεί την αδιαφάνεια.
Η αξιολόγηση των συμμετοχών, σύμφωνα με την προκήρυξη, γίνηκε από επιτροπές και αναρωτιέται ένας τρίτος, η κριτική επιτροπή τι αξιολόγησε; Τις αξιολογήσεις των επιμέρους επιτροπών; Ποιά ήταν η σύνθεσή τους;
Σταθήκαμε στην δημιουργία του τραγουδιού για το οποίο ο διαγωνισμός ήταν η αφορμή και δεν μετείχαμε, πέραν της δήλωσης συμμετοχής, στην υπόλοιπη διαδικασία. Ελάχιστη αξία είχε η περαιτέρω συμμετοχή μας και ας λεγόταν και ευρωπαϊκός ο διαγωνισμός...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου