Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Μια ιστορία με μετανάστες

Είμαι ο Σαούλ και η χώρα μου είναι το Πακιστάν

Η ζωή μου, παρόλο που είναι μικρή είναι ένα μυθιστόρημα και θα σας την πω με λίγα λόγια. 

Γεννήθηκα στο Πακιστάν πριν από δέκα χρόνια και ζούσα ευτυχισμένα μαζί με τους γονείς μου και τα τρία μου αδέρφια. Κάποια στιγμή η μητέρα μου, μπαίνοντας στο σπίτι, μας ανακοίνωσε ότι πρέπει να φύγουμε από την χώρα μας γιατί υπήρχε κίνδυνος για την ζωή μας, από ανθρώπους που για θρησκευτικούς λόγους προσπαθούσαν να μας επιβάλουν τις απόψεις τους.
Μπήκαμε σε ένα αυτοκίνητο και προσπαθήσαμε να φτάσουμε στο πρώτο λιμάνι και από κει με καράβι να περάσουμε σε κάποια χώρα της Μεσογείου που θα είχαμε ασφάλεια. Πάνω στο καράβι οι συνθήκες ήταν τραγικές! Κάποια παιδιά ζαλίζονταν επειδή είχε μεγάλη τρικυμία και άλλα κλαίγανε από το φόβο τους.
Εγώ ήμουν γαζωμένος στο φόρεμα της μητέρας μου και περίμενα να δω που θα καταλήξει η περιπέτεια μας. Μετά από ώρες , φτάσαμε σε να νησί που άκουσα ότι το λένε Χίο. Ξαφνικά άκουσα ένα κρότο και το καράβι μας άρχισε να βυθίζεται γιατί είχε πέσει πάνω σε ένα βράχο. Έμπαιναν από παντού νερά και ενώ προσπαθούσαμε όλοι να σωθούμε βρέθηκα στην θάλασσα με ένα σωσίβιο μέσα στο νερό.
Με χιλιάδες δυσκολίες βγήκα στην στεριά όπου εκεί  περίμενα την τραγική αλήθεια που με περίμενε.
Η μάνα μου και τα αδέρφια μου είχαν όλοι πνιγεί και έτσι πια έπρεπε να προχωρήσω μόνος στην ζωή μου χωρίς κανένα στήριγμα και κανέναν δικό μου άνθρωπο.

Θοδωρής Χατζαλέξης

 ΣΣ. Το κείμενο αυτό αποτελεί εργασία του μαθητή στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β' τάξης της καθηγήτριας Ζαφειρίας Παπαδημητρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου