ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Ενέπνευσε με την εισήγησή της τα παιδιά ότι η γνώση της γλώσσας έχει άμεση χρηστική αξία στην καθημερινότητά τους. Αναφέρθηκε με λειτουργικό τρόπο πώς να χειρίζονται την γραμματική ώστε τα κείμενα να είναι ελκυστικά και να υπηρετούν με σαφήνεια την αλήθεια. Να προάγεται ουσιαστικά ο λόγος, ο προβληματισμός και η ενημέρωση.
Ειδική αναφορά έγινε στις ομόηχες λέξεις τόσο στην ορθογραφία τους όσο και στην διαφορετική σημασία τους.
Παρουσίασε τους προσδιορισμούς που χαρακτηρίζουν τον τύπο και την δημοσιογραφία. Προβλημάτισε τα παιδιά ώστε να διακρίνουν την δημοσιογραφία από την… «δημοσιογραφία».
Το αποτέλεσμα ήταν οι μαθητές της δημοσιογραφικής ομάδας να ενισχύσουν την αγάπη τους προς το σχολείο και παράλληλα να αντιληφθούν ότι η γνώση που τους προσφέρει να βιώνεται ως αγαθό με αξία.
Το φιλολογικό μέρος δεν εξαντλήθηκε, πρόκειται να ολοκληρωθεί την φετινή σχολική χρονιά, διότι η γραμματική είναι βασικό εργαλείο του δημοσιογράφου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου