Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν τα παιδιά του Ομίλου Δημοσιογραφίας και Φωτογραφίας, του 3ου Γυμνασίου Γλυφάδας, καθώς είχαν την ευκαιρία να πάρουν συνέντευξη από τον Δήμαρχο Γλυφάδας, Γιώργο Παπανικολάου. Ο Δήμαρχος απάντησε με ειλικρίνεια, χιούμορ αλλά και συγκίνηση στις ερωτήσεις που του έγιναν, ενώ η επίσκεψή του στο παλιό του σχολείο ήταν γεμάτη αναμνήσεις.
Οι απαντήσεις στις δημοσιογραφικές ερωτήσεις, με την κυριολεκτική αξία του όρου, ενδιαφέρουσες και αποκαλυπτικές και εστίασαν στο παρόν και το μέλλον της Γλυφάδας.
- Τι σας ώθησε να αναλάβετε τη μεγάλη ευθύνη για να εκλεγείτε δήμαρχος Γλυφάδας;
Ο πιο σημαντικός λόγος είναι ότι από μικρός με γέμιζε να βοηθάω τους ανθρώπους και να συμμετέχω στα κοινά. Από μαθητής, εδώ στο σχολείο, ήμουν πρόεδρος της τάξης, μετά στο 15μελές, στο πανεπιστήμιο το ίδιο. Ένας δεύτερος λόγος είναι ότι και εγώ, όπως εσείς, πήγα εδώ σχολείο, μεγάλωσα εδώ, τώρα μεγαλώνω τα παιδιά μου εδώ και αγαπάω πάρα πολύ αυτή την πόλη. Είναι νομίζω σπουδαίο να προσπαθούμε τον τόπο μας να τον κάνουμε καλύτερο.
- Πώς περνάτε τον ελεύθερο σας χρόνο;
Πριν από μερικά χρόνια προσπαθούσα να βρω χρόνο για τους φίλους μου. Να βρω χρόνο για πράγματα που με κάνουν να ξεκουράζομαι, όπως μια βόλτα με το αυτοκίνητο ή να μαστορεύω. Πλέον αυτά δεν προλαβαίνω να τα κάνω όσο θα ήθελα γιατί έχω τέσσερα παιδιά. Αυτό που με γεμίζει είναι να είμαι με τα παιδιά μου.
- Είστε δήμαρχος μεγάλης πόλης και οικογενειάρχης πολύτεκνος, πώς συνδυάζονται; Πώς γίνεται να είστε όλοι ευχαριστημένοι;
Χρειάζεται σωστή κατανομή του χρόνου που έχεις διαθέσιμο, ανάμεσα σε αυτά τα δύο σπουδαία πράγματα, την οικογένεια και τη διοίκηση του δήμου. Έχεις ένα ημερήσιο πρόγραμμα, αλλά μέσα στη μέρα κάτι έκτακτο μπορεί να προκύψει, δημοτικό ή οικογενειακό και πρέπει να είσαι πάντα διαθέσιμος.
- Έχετε μια επιτυχημένη πορεία στα κοινά από μαθητής έως δήμαρχος και ευρωβουλευτής, ποια πιστεύετε ότι είναι τα στοιχεία που έχουν συμβάλει στη συνεχιζόμενη εκτίμηση και υποστήριξή σας από τους πολίτες;
Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι κάθε φορά βάζω την ψυχή μου στα δημοτικά πράγματα τα οποία δεν αντιμετωπίζω ως επάγγελμα, το επάγγελμα μου είναι δικηγόρος, αλλά ως κάτι που με κάνει να νιώθω καλά και προσπαθώ σε ό,τι κάνω να είμαι αυθεντικός, να καταθέτω τον εαυτό μου. Αυτό νομίζω ότι οι πολίτες το καταλαβαίνουν. Με τιμάει πάρα πολύ να μου πει κάποιος ότι δεν το έφτιαξες αυτό, γιατί ξέρετε δεν τα προλαβαίνεις όλα, αλλά ξέρω ότι φτιάχνεις τα άλλα και ξέρω ότι το «παλεύεις».
- Έχετε υπάρξει ευρωβουλευτής, κατά το παρελθόν, υπάρχει κάτι που νοσταλγείτε από τις Βρυξέλλες;
Δεν νοσταλγώ τη συννεφιά, τη γραφειοκρατία των Βρυξελλών, την έλλειψη αλληλεγγύης που κάποιες φορές έβλεπα ότι υπήρχε ανάμεσα στις χώρες. Αν κάτι θα νοσταλγούσα και από τους ευρωπαϊκούς θεσμούς είναι το ότι εκεί υπάρχουνε κανόνες, οι οποίοι είναι περισσότερο σεβαστοί από ότι στην Ελλάδα. Εκεί δεν θα βρείτε θέση αναπήρου να μην τη σέβονται εύκολα ή να πετάει ο καθένας σκουπίδια όπου βρει, γιατί αμέσως θα μπει πρόστιμο.
- Για την προώθηση ενός έργου ποιο ή ποια κριτήρια λαμβάνονται υπόψη;
Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι η ιεράρχηση, δηλαδή να σκεφτείς τι είναι πιο σημαντικό να φτιάξεις ένα σχολείο, πεζοδρόμια, δρόμους, και μακάρι να είχαμε χρήματα για να τα φτιάξουμε όλα μαζί, αλλά αυτό δεν είναι εφικτό. Προσπαθούμε να κατανέμουμε τις όποιες δυνατότητες έχουμε όσο γίνεται δίκαια και με τις προτεραιότητες που πρέπει. Πρόσφατο παράδειγμα, στο Διασχολικό Κέντρο, εκεί που βρίσκεται η Βιβλιοθήκη του Δήμου, εξωτερικά υπάρχει ένας ωραίος χώρος που είναι για εκδηλώσεις. Τελευταία γίνονται εκεί μαθήματα γυμναστικής, χορού, πιλάτες, παραδοσιακής μουσικής, μοντέρνου χορού για τους συμπολίτες μας. Αποφασίσαμε στο μεγάλο χώρο έξω από τη βιβλιοθήκη να δημιουργήσουμε ένα αναγνωστήριο. Έναν χώρο γεμάτο με βιβλία και υπολογιστές με βάση δεδομένων για να κάνεις έρευνα επιστημονική ή μια εργασία σε ένα ωραίο χώρο περιποιημένο και σωστό 24 ώρες του 24ωρο!
- Έχετε δημιουργήσει ποδηλατοδρόμους, θεωρώ ότι είναι περιορισμένης έκτασης και αποσπασματικοί, αφού δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ τους και επιπλέον δεν συνδέουν την άνω με την κάτω πόλη της Γλυφάδας;
Έχεις απόλυτο δίκιο ότι ακόμη δεν συνδέονται! Δεν υπάρχει ακόμη στη Γλυφάδα και παντού στην Ελλάδα η κουλτούρα για τη χρήση των ποδηλάτων, αλλά και η αντίληψη για το πώς αυτοί δημιουργούνται. Η πόλη δεν είχε σχεδιαστεί για να έχει οργανωμένο δίκτυο ποδηλατοδρόμων, άρα λοιπόν πώς δημιουργείς; Φτιάχνεις κομμάτι κομμάτι και τα συνδέεις στη συνέχεια. Άμα πας στην παραλία, όπου φτιάξαμε έναν ωραίο ποδηλατοδρόμο σε όλο το μήκος, θα δεις πάρα πολύ κόσμο να τρέχει στον ποδηλατόδρομο ενώ δίπλα υπάρχει διάδρομος για πεζούς, με κίνδυνο έτσι ατυχήματος. Επιπλέον, σε σύγκριση με το προηγούμενο εξάμηνο, τα ποδήλατα και τα πατίνια έχουν αυξηθεί, και όσο δημιουργούνται διαδρομές τόσο περισσότεροι χρησιμοποιούν το ποδήλατο. Θεωρούμε ότι τα ποδήλατα χρειάζονται σε κάθε πόλη γιατί διευκολύνουν, αυτό που λένε τη μικροκινητικότητα, δηλαδή να κινείσαι σε κοντινές αποστάσεις χωρίς αυτοκίνητα, χωρίς καυσαέρια, χωρίς θορύβους. Να πετύχουμε αυτό που λένε «οι πόλεις να γίνουν πιο βιώσιμες».
- Παρατηρείται ότι τα λεωφορεία της δημοτικής συγκοινωνίας δεν φτάνουν στις στάσεις την ώρα που αναγράφεται στην ιστοσελίδα του δήμου, πώς πρόκειται να διευθετηθεί;
Διαθέτουμε τέσσερα λεωφορεία που κάθε μέρα είναι στους δρόμους σε δύο διαδρομές, που προσφέρονται δωρεάν. Τώρα προσπαθούμε να αυξήσουμε το ωράριο κίνησής τους, να επεκταθεί μετά τις 7:00 το απόγευμα καθώς και το Σαββατοκύριακο. Τα δρομολόγια των λεωφορείων μπορείτε να τα δείτε και στην ιστοσελίδα του Δήμου. Κάποιες φορές καθυστερεί το δημοτικό λεωφορείο διότι οι οδηγοί έχουν την οδηγία, αν σε μια διαδρομή υπάρχει ηλικιωμένος φορτωμένος με τσάντες από τη λαϊκή, να κάνουν στάση σε σημείο που τον διευκολύνει ή όταν υπάρχουν παιδιά που σχολάνε, ο οδηγός περιμένει να τα παραλάβει όλα.
- Για τα άτομα με κινητικά προβλήματα και τα νήπια σε καροτσάκι η πόλη τους βάζει εμπόδια στη μετακίνησή τους. Στα στενά πεζοδρόμια φυτεύονται θάμνοι ή δέντρα ή ο δήμος δημιουργεί κοιλώματα για τους κάδους απορριμμάτων. Στα λίγο μεγαλύτερα τα σκέπαστρα των στάσεων τοποθετούνται στο μέσον του πεζοδρομίου. Πλάκες έχουν ξεκολλήσει ή οι ρίζες των δέντρων τις έχουν μετακινήσει. Πώς σκέπτεστε να διευκολύνετε τη μετακίνησή μας;
Έχεις απόλυτο δίκιο στις παρατηρήσεις σου! Δήμητρα θα σου πω τα αυτονόητα. Τον σεβασμό προς τους συμπολίτες μας πρέπει να τον μαθαίνουμε από μικρή ηλικία. Στα 50 σχολεία του δήμου δεν υπήρχαν σε όλα οι υποδομές που χρειάζονται για τα άτομα με κινητικά προβλήματα. Θυμάμαι ότι ζητούσαμε ασανσέρ για το σχολείο αυτό από τότε που ήμουν μαθητής του και ο ανελκυστήρας μπήκε τώρα. Σε άλλα σχολεία δημιουργήσαμε και ράμπες για να διευκολύνουμε την προσβασιμότητα. Σε όλη την πόλη φτιάχνουμε ράμπες στις γωνίες. Το ζητούμενο είναι να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να φτιάχνουμε τις υποδομές και να γίνει κατανοητό από τους συμπολίτες μας ότι πρέπει να σέβονται τις υποδομές που προορίζονται για τα άτομα με αναπηρία και να μην τις καταλαμβάνουν. Ως δήμος είμαστε οι πρώτοι που εγκαταστήσαμε στην παραλία υποδομή για τα άτομα με κινητικό πρόβλημα. Τώρα δημιουργούμε σχολείο για παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Θεωρούμε ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα να έχουμε όλοι τις ίδιες ευκαιρίες και τα ίδια δικαιώματα. Η παραβίασή τους με εξοργίζει.
- Τι σκέπτεστε να κάνετε για να σταματήσουν οι οδηγοί των αυτοκινήτων να παρκάρουν στα πεζοδρόμια και ειδικά στις ράγες που προορίζονται για τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης ή στις ράμπες για τα αμαξίδια; Υπάρχει άλλη πρόταση πλην των προστίμων;
Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε νέους χώρους στάθμευσης, διότι ένας από τους λόγους που γίνεται αυτό είναι ότι τα αυτοκίνητα δεν βρίσκουν χώρους να παρκάρουν. Γι αυτό το σκοπό ο δήμος, μπροστά από το δημαρχείο, πρόκειται να κατασκευάσει ένα υπόγειο πάρκινγκ 800 θέσεων, ενώ στην παραλία θα δημιουργηθούν αρκετές θέσεις στάθμευσης. Στο εμπορικό κέντρο δημιουργείται ελεγχόμενο σύστημα στάθμευσης, δεν είναι εισπρακτικό μέσον αυτό, αλλά εξορθολογίζει τις διαθέσιμες θέσεις. Παράλληλα δημιουργούνται και θέσεις για τους κατοίκους.
Με αυτά τα μέτρα προσδοκούμε να ελαφρυνθεί η υπάρχουσα πίεση. Ένας άλλος τρόπος είναι η ενίσχυση των ΜΜΜ. Γι αυτό πιέζουμε πάρα πολύ το μετρό να επεκταθεί μέχρι τη Γλυφάδα το συντομότερο δυνατό.
- Πώς μπορεί ο Δήμος Γλυφάδας να προχωρήσει στην εγκατάσταση πεζογέφυρας, ώστε οι μαθητές να διασχίζουν με ασφάλεια τη λεωφόρο Κύπρου κατά τη μετακίνηση προς και από το σχολείο;
Οι πεζογέφυρες είναι ένα σημαντικό έργο που θέλουμε να κάνουμε, στη λεωφόρο Κύπρου για το 3ο Γυμνάσιο - Λύκειο και στη λεωφόρο Βουλιαγμένης για το 2ο Γυμνάσιο - Λύκειο. Σε συνεργασία με την Περιφέρεια και τον γειτονικό δήμο έχουν γίνει μελέτες αλλά δεν έχουμε καταλήξει στη θέση. Προβλέπεται να κατασκευαστούν στη λεωφόρο Βουλιαγμένης τέσσερις γέφυρες, ώστε όσοι κατοικούν στην Άνω Γλυφάδα να μπορούν με ασφάλεια να διασχίζουν τη Βουλιαγμένης να πάνε στη Μεταξά και να διασχίζουν την Ποσειδώνος για να πάνε στην παραλία. Ήδη στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου έχει δρομολογηθεί να γίνει μια μεγάλη πολύ φαρδιά πεζογέφυρα, η Εσπλανάδα, από την οποία θα περνάνε και τα ποδήλατα συνδέοντας τις άλλες ποδηλατικές διαδρομές με αυτή της παραλίας.
- Στο πλαίσιο της ανάπτυξης της Γλυφάδας, τα επόμενα χρόνια, ποιες είναι οι κυριότερες προτεραιότητες στις οποίες εστιάζει η δημοτική αρχή;
Πρώτη προτεραιότητα είναι η Γλυφάδα να παραμείνει μια πόλη που η ποιότητα ζωής για όλους καθημερινά να είναι σε υψηλό επίπεδο. Επιδιώκουμε μια πόλη φιλική προς όλους, που να σέβεται κάθε συμπολίτη μας που έχει κινητική δυσκολία, μια πόλη που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προκλήσεις, μια πόλη πρώτη επιλογή για να ζεις, όπου οι κάτοικοι να αισθάνονται καλά και να χαμογελούν.
- Τα παράπονά τους οι κάτοικοι πού πρέπει να τα απευθύνουν: στο 15464, στους αντιδημάρχους, στους δημοτικούς συμβούλους ή στον δήμαρχο;
Η λαϊκή ρήση, «τα παράπονα στο δήμαρχο» είναι μια μεγάλη αλήθεια και αυτή είναι δουλειά του δημάρχου. Αν με συναντήσει κάτοικος και μου αναφέρει πρόβλημα πάντα το σημειώνω και την ίδια στιγμή το στέλνω σε ομάδα που έχω στο γραφείο μου για να το διευθετήσει. Πρακτικά επειδή υπάρχουν χιλιάδες κάτοικοι και δεν είναι εφικτό άμεσα να επικοινωνούν με τον δήμαρχο ή τους αντιδημάρχους ή οποιονδήποτε, γι αυτό δημιουργήσαμε μια πλατφόρμα το FixMyCity (παράλληλα και το 15464). Είναι αυτονόητη υποχρέωσή μας να επιλύουμε κάθε παράπονο!...
- Αυξήθηκαν τα έντονα περιστατικά παραβατικότητας στην Τερψιθέα, αλλά και στη Γλυφάδα ευρύτερα. Πού οφείλονται; Πώς πρόκειται να περιοριστούν; Ποιος ο ρόλος του Δήμου, ώστε οι κάτοικοι να νιώθουν ασφαλείς;
Το πρόβλημα της νεανικής παραβατικότητας στη Γλυφάδα έχει ενταθεί. Είναι ένα γεγονός που μας στεναχωρεί και προσπαθούμε και εμείς να βοηθήσουμε, όσο μπορούμε. Σκοπός μας είναι ο συνετισμός, και όπου υπάρχει τιμωρία, αυτή να κάνει τα παιδιά να καταλάβουν ότι η πράξη τους ήταν εσφαλμένη. Επιδιώκουμε, ως προληπτικό μέτρο, με σεμινάρια και συναντήσεις να συνδράμουμε τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς ώστε να βοηθήσουν τα παιδιά. Παράλληλα, με τη συνδρομή της αστυνομίας και της κοινωνικής υπηρεσίας γίνεται προσπάθεια να βοηθηθούν οι οικογένειες και τα παιδιά που έχουν τέτοιου είδους προβλήματα. Το ζητούμενο είναι να καταλάβει και η κοινωνία ότι ένα παιδί που έχει έντονο χαρακτήρα ή κάνει ενέργειες που δεν πρέπει, δεν είναι απαραίτητα κακό παιδί αλλά χρειάζεται βοήθεια και πρέπει να προσπαθήσουμε να το συνετίσουμε. Αυτή είναι η αγωνία μας.
- Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε ως δήμαρχος της Γλυφάδας και πώς την αντιμετωπίσατε;
Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν ότι η Γλυφάδα δεν είχε σωστό κοιμητήριο. Στον κύκλο της ζωής έφευγε ένας άνθρωπος και ζητούσε η οικογένεια να τον πάει στο κοιμητήριο και ο δήμος δεν μπορούσε εκείνη τη στιγμή να καλύψει αυτή την ανάγκη. Υπήρχαν περιπτώσεις που έπρεπε να περιμένει η οικογένεια και 10 και 15 μέρες για να γίνει η κηδεία γιατί δεν υπήρχε θέση ταφής. Φτιάχνοντας το νέο κοιμητήριο λύσαμε το χρονίζον πρόβλημα και πλέον υπάρχει μια ηρεμία στην πόλη.
- Όλες οι εκτός σχεδίου κατοικημένες περιοχές της Γλυφάδας έχουν ενταχθεί στο σχέδιο πόλης, πλην της έκτασης που βρίσκεται πάνω από την Αγίου Νεκταρίου στην Τερψιθέα. Πώς σχεδιάζετε να επιλύσετε το πρόβλημα;
Θέλουμε να μπει και αυτή η περιοχή στο σχέδιο, αλλά και όλες οι περιοχές πάνω από την Αγίου Νεκταρίου και πιο πέρα στο Πυρνάρι. Εκεί έχουν δημιουργηθεί εκτός σχεδίου οικισμοί! Σε κάθε πόλη όπου υπάρχουν οικισμοί, αυτοί πρέπει να γίνουν οργανωμένοι, να κατασκευαστούν σωστοί δρόμοι, πεζοδρόμια, να μπουν στο σχέδιο. Το έχουμε ζητήσει από την πολιτεία. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν και κάποιοι νόμοι οι οποίοι προστατεύουν από δόμηση τον Υμηττό και δεν επιτρέπουν την επέκταση της πόλης προς τα πάνω. Πιέζουμε πάρα πολύ το υπουργείο Περιβάλλοντος για να αλλάξει αυτή η κατάσταση και περιμένουμε απαντήσεις.
- Ποια πλεονεκτήματα πιστεύετε πως διαθέτει ο δήμος Γλυφάδας τα οποία τον καθιστούν πιο ελκυστικό για έναν πολίτη σε σύγκριση με άλλους δήμους;
Τη Γλυφάδα την αγαπάω πάρα πολύ. Είναι μια υπέροχη πόλη, η οποία έχει υπέροχες εικόνες και στις δύο πλευρές της, η μία πλευρά της είναι η θάλασσα, αλλά έχει και μία υπέροχη πλευρά προς το βουνό. Είναι μια πόλη που η ρυμοτομία της έχει αναπτυχθεί με περισσότερο φιλικό τρόπο σε σχέση με τις άλλες μεγάλες πόλεις. Σε εμάς θα δεις ότι είναι μεγαλύτεροι οι δρόμοι, είναι πιο μεγάλα τα πεζοδρόμια, έχει ωραίες πλατείες, ωραία πάρκα και φτιάχνουμε και άλλους χώρους και το παραλιακό μέτωπο. Είναι μια πόλη που δεν έχει πολυκατοικίες 8 και 10 ορόφων και για αυτό και τώρα που ήθελαν να τις μεγαλώσουν, εμείς δεν αφήσαμε να γίνει. Έχει γήπεδο γκολφ που δεν υπάρχει σε καμία άλλη πόλη! Διαθέτει υποδομές που την κάνουν να ξεχωρίζει και επειδή τα χρόνια αυτά δημιουργείται μία ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή, αυτό που λέμε Αττική Ριβιέρα, η Γλυφάδα έχει όλους τους λόγους για να πρωταγωνιστεί και τις επόμενες δεκαετίες και να είναι ένας κορυφαίος προορισμός.
- Πόσο σημαντική είναι η συμμετοχή νέων ανθρώπων στα «κοινά» κατά τη γνώμη σας; Τι συμβουλεύετε τους νέους ανθρώπους;
Συμβουλεύω τα νέα παιδιά να ασχολούνται με τα κοινά, να μην αισθάνονται αρνητικά και να μην ενδίδουν στους λόγους που τους εκνευρίζουν. Αν δεν ασχολείστε, ο καθένας που εκλέγεται από εσάς θα εκλέγεται από λιγότερους ανθρώπους και ίσως να μην κάνει αυτά που πρέπει να κάνει. Γι αυτό είναι σημαντικό και να συμμετέχετε και να πηγαίνετε να ψηφίζετε γιατί ό,τι συμβαίνει, σας αφορά. Χαίρομαι πάρα πολύ να βλέπω ότι νέα παιδιά θέλουν να είναι υποψήφιοι σύμβουλοι, να ασχοληθούν με τα κοινά της Γλυφάδας και να γίνουν οι αυριανοί δήμαρχοι.
- Έχετε τέσσερα παιδιά, θα θέλατε κάποιο από αυτά να ασχοληθεί με την ενεργό πολιτική ζωή, να ακολουθήσει την πολιτική πορεία του πατέρα του;
Θέλω τα παιδιά μου να κάνουν αυτό που ονειρεύονται και εύχομαι να μην παρασυρθούν από εμένα και τη μητέρα τους. Αν κάποιο παιδί, είτε εσείς είτε οποιοδήποτε από τα παιδιά μου, ασχοληθεί με τα κοινά να το κάνει γιατί το επιλέγει και όχι επειδή ασχολήθηκε ο πατέρας του. Δεν θα στεναχωρηθώ αν δεν ασχοληθούν ούτε και θα πανηγυρίζω αν το κάνουν. Ξέρω πόσες δυσκολίες και ένταση έχει η ενασχόληση με τα κοινά. Έχει χαρές αλλά και πολλές λύπες, άρα δεν είναι κάτι που θα ονειρευόμουν για τα παιδιά μου αλλά θα χαιρόμουν να τα έβλεπα να ασχοληθούν με τα κοινά και να ενδιαφέρονται για ό,τι συμβαίνει γύρω τους.
- Έχετε εκλεγεί τρεις φορές. Η τέταρτη εκλογική αναμέτρηση οδηγεί στο δήμο, στην κεντρική πολιτική σκηνή ή σε κάτι άλλο; Ποια κριτήρια θα επηρεάσουν την απόφασή σας;
Όσο διαρκεί αυτή η θητεία θα κάνω ό,τι μπορώ για να κάνουμε όλοι μαζί την πόλη μας καλύτερη! Τι θα γίνει παρακάτω δεν μπορώ να στο αναλύσω. Αυτό που σίγουρα μπορώ να σου πω είναι ότι η δουλειά μου είναι δικηγόρος. Αυτό που επίσης σίγουρα μπορώ να σου πω είναι ότι πρέπει να έχω χρόνο για την οικογένειά μου και δεν πρόκειται να δεχτώ, για παράδειγμα, να ξαναγίνω ευρωβουλευτής, γιατί τα παιδιά μου είναι μικρά και δεν θέλω να λείπω όλη την εβδομάδα από το σπίτι. Αν αναγκαστώ να κάνω κάτι που χρειάζεται να λείπω θα το κάνω από ανάγκη…
…………………………………………….
Δημοσιογραφικός Όμιλος 3ου Γυμνασίου Γλυφάδας: ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΒΙΟΛΕΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΜΑΡΙΟΣ, ΛΙΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ, ΜΠΟΛΟΦΗ ΜΥΡΤΩ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΠΑΝΤΑΖΑΤΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ, ΠΡΟΚΑΖΙΝ ΠΑΥΛΟΣ, ΣΑΜΟΪΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΤΣΟΥΡΑΠΑΣ ΗΣΑΪΑΣ, ΦΥΤΡΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΑ, ΨΑΘΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΨΑΡΑ ΑΝΝΑ.
Συντονιστές εκπαιδευτικοί: ΚΑΡΑΒΙΔΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΜΑΚΡΟΓΚΙΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου