Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

Πότε είναι σημαντικά

ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΓΡΑΦΗ, ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ

Μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, αυτό το γράμμα βρέθηκε σε ένα ναζιστικό στρατόπεδο συγκέντρωσης, το οποίο περιείχε το ακόλουθο μήνυμα προς τους δασκάλους:
«Αγαπητοί δάσκαλοι, είμαι ο επιζών ενός στρατοπέδου συγκέντρωσης. Τα μάτια μου έχουν δει αυτό που κανείς δεν πρέπει να δει.
Θάλαμοι αερίων κατασκευασμένοι από ειδικευμένους μηχανικούς.
Παιδιά δηλητηριασμένα από ειδικευμένους γιατρούς.
Μωρά σκοτώθηκαν από ειδικευμένες νοσοκόμες.
Γυναίκες και παιδιά σκοτώθηκαν και κάηκαν από πτυχιούχους.
Έχω λοιπόν τις υποψίες μου για την εκπαίδευση.
Το αίτημά μου είναι: βοηθήστε τους μαθητές να γίνουν άνθρωποι. Οι προσπάθειές σας δεν πρέπει ποτέ να παράγουν εκπαιδευμένα τέρατα ή έμπειρους ψυχοπαθείς. Το διάβασμα, η γραφή και η γνώση της αριθμητικής θα είναι σημαντικά μόνο αν κάνει τα παιδιά μας πιο ανθρώπινα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου