ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Στο μάθημα της λογοτεχνίας, της καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη, στο πλαίσιο της δημιουργικής γραφής και με αφορμή το απόσπασμα από το αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα του Νίκου Καζαντζάκη «Αναφορά στο Γκρέκο», όπου ο μικρός Νίκος αφηγείται για την πρώτη του μέρα στο Δημοτικό αλλά και για τις αναμνήσεις του από αυτό, μαθητές και μαθήτριες από το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας θέλησαν να μοιραστούν τις σκέψεις και συναισθήματά τους από τις πρώτες μέρες τους στο καινούριο τους σχολείο.
Αρχικά οι σκέψεις μου, την πρώτη μέρα μου στο γυμνάσιο ήταν αρκετά αρνητικές για την ψυχολογία μου, καθώς θα βρισκόμουν για πρώτη φορά σε ένα χώρο, στον οποίον γνώριζα ελάχιστα άτομα. Σε αντίθεση με το δημοτικό που σε κάθε διάλειμμα επικοινωνούσα με μικρότερα και μεγαλύτερα παιδιά. Ακόμη, όμως αγχωνόμουνα και αγχώνομαι μέχρι και σήμερα είναι η μεγαλύτερη και πιο σημαντική ευθύνη που απαιτούν τα μαθήματα. Επιπρόσθετα εκτός από τις αρνητικές σκέψεις ένιωσα και ευδιάθετος και ανυπόμονος που θα συναντούσα ορισμένα άτομα των μεγαλύτερων τάξεων, με τα οποία επικοινωνούμε από τις εξωσχολικές δραστηριότητες, που στην περίπτωση μας είναι το ποδόσφαιρο. Επιπλέον άλλο ένα συναίσθημα ήταν η περιέργεια για τη μελέτη των νέων μαθημάτων, όπως είναι τα αρχαία και λογοτεχνία.
Εύχομαι με την πάροδο του χρόνου το συναισθήματα που θα νιώθω να είναι μόνο θετικά και όχι αρνητικά, για να έχω τη δυνατότητα να αποδώσω καλύτερα!
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΙΤΣΟΥΛΗΣ
Για τους μαθητές της Α’ γυμνασίου, το γυμνάσιο είναι ένας ολοκληρωτικά καινούργιος χώρος με διαφορετικούς κανόνες και πρωτόγνωρες εμπειρίες. Ο αέρας του γυμνασίου εκπέμπει μια ανεξήγητη ελευθερία που σε ωθεί να πάρεις πρωτοβουλίες και αποφάσεις που υπό άλλες συνθήκες θα εξέφραζες κάποιο δισταγμό. Επιπλέον η ατμόσφαιρα του σχολείου αλλά και η περισσότερη ελευθερία στη βούληση, σου μεταδίδουν περισσότερη ανεξαρτησία. Επιπρόσθετα κάνεις, καινούριες γνωριμίες και συναναστρέφεσαι με άλλα πρόσωπα. Ακόμη οι γνώσεις σου καλλιεργούνται αλλά και διευρύνονται, προσθέτοντας περισσότερες πληροφορίες και στοιχεία στις βάσεις που αποκτήθηκαν στο δημοτικό. Απαιτείται μεγαλύτερη υπευθυνότητα και συνέπεια μιας και οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις που αναλαμβάνονται πολλαπλασιάζονται. Εκτός αυτού προστέθηκαν ποικίλα άλλα και άγνωστα μαθήματα που θα πρέπει να «εξερευνήσουμε». Τέλος με διατρέχουν ανάμεικτα συναισθήματα, καθώς η ανησυχία και η νευρικότητα, για τις «πρώτες εντυπώσεις» αλλά και για τη δυσκολία που θα αντιμετωπίσω στα μαθήματα, αντισταθμίζουν τον ανεξάρτητο ενθουσιασμό!
ΔΩΡΙΑΝΑ ΚΙΤΣΟΥΛΗ
Έχοντας περάσει ο πρώτος μήνας στο νέο μου σχολείο μπορώ να πω πλέουν ότι τα περισσότερα άγχη μου και οι ανησυχίες μου έχουν εξαφανιστεί, αφού πλέον προσαρμόστηκα στο χώρο και είδα ότι τελικά τα πράγματα είναι πιο απλά από ότι από ότι φανταζόμουν!
ΜΑΡΙΤΙΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
Ένα μήνα αργότερα πια εξοικειώθηκα στο νέο μου σχολείο και έκανα καινούργιους φίλους. Πλέον δεν αγχώνομαι, όπως τον πρώτο καιρό και κάθε μέρα ανυπομονώ για τα νέα πράγματα που μαθαίνω.
ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ
Αυτή η πρώτη μέρα στο γυμνάσιο δεν ήταν απλά η αρχή μιας νέας σχολικής χρονιάς, αλλά και η ευκαιρία για νέες φιλίες και εμπειρίες. Κοιτάζοντας πίσω, συνειδητοποιώ πόσο σημαντικό ήταν αυτό το βήμα στην ανάπτυξή μου και ανυπομονώ για όλα όσα έρθουν στη συνέχεια!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΓΙΑΛΙΚΑΡΗ
Μετά από ένα μήνα, έχω ενσωματωθεί πλήρως στο νέο μου τμήμα και αισθάνομαι οικεία και όμορφα με τους νέους συμμαθητές. Παίζουμε ομαδικά, πειράζει ο ένας τον άλλον στα διαλείμματα και διασκεδάζουμε. Οι καθηγητές μας, ωστόσο, είναι πολύ ευγενικοί, καλοπροαίρετοι και πρόθυμοι να μας βοηθήσουν. Τέλος εύχομαι όλη η χρονιά κυλήσει ομαλά με ευχάριστης αναμνήσεις και πλούσιες εμπειρίες.
ΣΤΑΘΗΣ ΚΕΣΑΡΛΗΣ
Από την πρώτη μέρα που μπήκα στο γυμνάσιο να πω την αλήθεια είχα πολύ αγωνία και ανυπομονησία. Τελικά το γυμνάσιο μου φάνηκε πολύ όμορφο, καθαρό και καινούργιο γεμάτο καλόκαρδους καθηγητές.
ΑΡΙΑΔΝΗ ΚΑΤΣΙΡΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου