Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
 
Εγώ και μόνο στη σκέψη πως θα πάω στο Γυμνάσιο πάντοτε ένιωθα ενθουσιασμό, διότι θα γνώριζα καινούργιους φίλους, περιέργεια για το πως θα ήταν το κλίμα του Γυμνασίου και άγχος για το πως θα ήταν οι καθηγητές στο Γυμνασίο. Αυτά τα συναισθήματα ένιωθα συνέχεια πριν "μετακομίσω" από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Ακόμα περιτριγύριζαν στο μυαλό μου σκέψεις όπως αν θα τα κατάφερνα στο Γυμνάσιο ή αν θα ήταν πολύ δύσκολα τα μαθήματά μας.
Την πρώτη μέρα του Αγιασμού, μόλις μπήκα στο προαύλιο του νέου σχολείου μου, παρατήρησα ότι ήταν μεγαλύτερο από το Δημοτικό αλλά και πολύ γεμάτο από μαθητές μεγαλύτερους  από εμένα κι αν έβλεπα κανέναν σαν κι εμένα δεν τον γνώριζα! Άρχισα να αισθάνομαι φόβο εκείνη τη στιγμή πως δεν θα γνώριζα κανέναν και δεν θα έβλεπα κανέναν φίλο μου.
Ύστερα από μερικά λεπτά άκουσα το όνομά μου με την φωνή της καλύτερης μου φίλης, γύρισα προς την πλευρά της και προτού προλάβω να τη δω, εκείνη μου έδινε τις σφιχτές αγκαλιές της. Αφού τελείωσε, με πήρε από το χέρι και με πήγε σε κάποιους φίλους της, άρχισε να μου γνωρίζει τον έναν μετά τον άλλον. Αργότερα συνάντησα κι άλλους φίλους μου από το Δημοτικό αλλά και από το φροντιστήριό μου και άρχισα να νιώθω πως ο φόβος μου εξαφανιζόταν και αντίθετα ένιωθα μια ζεστασιά ανακούφισης μέσα μου.
Οι αρνητικές ως τότε σκέψεις μου μεταμορφώνονταν σιγά- σιγά σε θετικές. Τελικά έκανα πολλούς φίλους που ήταν χαμογελαστοί και ευγενικοί
Όταν άρχισε ο Αγιασμός, όλοι μαζευτήκαμε σε σειρές ήρεμοι και παρακολουθήσαμε τον παπά να ψάλλει. Έπειτα από αυτό πήρε το μικρόφωνο ο Διευθυντής του σχολείου καλώσορίζοντας όλους τους μαθητές αλλά και τον Δήμαρχο της πόλης.
Οι εντυπώσεις μου ήταν καλές καθώς ανυπομονούσα πώς και πώς να αρχίσουμε τα πρώτα μαθήματα και να γνωρίσουμε τους καθηγητές μας. Όταν έφτασε αυτή η στιγμή, κατάλαβα πως θα περάσει η σχολική χρονιά πολύ όμορφα με την βοήθεια όλων των έμπειρων καθηγητών.
οι καθηγητές έκαναν τόσο καλά τη δουλειά τους που με έβαζαν στη θέληση να παρακολουθήσω και να διαβάσω. Τα μαθήματα ήταν και είναι ενδιαφέροντα έτσι που περνά γρήγορα η ώρα από την ευχαρίστηση. Ελπίζω αυτή ηχρονιά να έχει πολλές καλές στιγμές και επιτυχίες στους στόχους μας. 
 ΤΟΥΝΤΑΚΟΒΑ ΑΝΝΑ

ΣΣ. Το κείμενο αυτό  είναι η έκθεση της μαθήτριας που γράφτηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α' τάξης της Καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου