Τρίτη 15 Ιουνίου 2021

Ήμουν κι εγώ εκεί (1)

ΑΙΓΥΠΤΟΣ Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΦΑΡΑΩ

Βιβλία πρωτοποριακά για την εποχή τους με διαχρονική αξία, εξαιρετικά επιμελημένα, πολύχρωμα εικονογραφημένα, έμαθαν τα παιδιά να αγαπούν την ιστορία, μέσα από την πληθώρα ιστορικών και πολιτισμικών στοιχείων καθώς και πληροφορίες και γνώσεις για την ιστορική περίοδο που εξέταζε, που διανθίζουν τις περιπέτειες του Άλκη.
Συγγραφέας των διηγημάτων η Γεωργία Ταρσούλη (1916 - 1986), φιλόλογος, λογοτέχνης, δημοσιογράφος, λαογράφος και συντάκτρια στη Διάπλαση των Παίδων.
Το κάθε τεύχος μοιραζόταν από τη βιομηχανία απορρυπαντικών ΒΙΑΝΙΛ (του Έκτορα Σουρουλίδη), μαζί με το απορρυπαντικό ΡΟΛ, από τις αρχές του 1964. Την επιμέλεια για την εικονογράφηση είχε το σχεδιαστικό επιτελείο της εταιρείας ΚΟΥΣΕΝΤΟΣ. Η εκτύπωση γινόταν στο εργοστάσιο γραφικών τεχνών Ο. Περβολαράκη - Β. Λυκογιάννη.
Η σειρά αποτελείται από οκτώ βιβλία των 40-45 σελίδων με τον γενικό τίτλο «Ήμουν κι εγώ εκεί». Το πρώτο τεύχος παρουσιάζει την Αίγυπτο την εποχή των Φαραώ, την περίοδο της μεγάλης ακμής της.
Το βιβλίο αυτό το αλιεύσαμε από την ιστοσελίδα της Γεωργίας Ταρσούλη (https://tarsouliimounkiegoekei.blogspot.com/)
Πατήστε ΕΔΩ για να εμφανιστεί το περιεχόμενο του βιβλίου σε αρχείο pdf.

Περισσότερα επιλεγμένα βιβλία σε αρχείο pdf βρίσκονται ΕΔΩ

2 σχόλια:

  1. Εξαιρετική ανάρτηση, ιδιαίτερα μάλιστα καθώς προσφέρει το ίδιο το βιβλιαράκι σε μορφή pdf κι έτσι μας δίνεται η ευκαιρία να μεταφερθούμε σε μια εποχή όπου η γνώση ήταν ζηλευτή και η παροχή της τόσο προσεγμένη! Τι να πούμε όταν μαζί με το απορρυπαντικό δινόταν και αυτό το υπέροχο βιβλιαράκι, όταν στη σημερινή εποχή η διαφήμιση των προϊόντων συνοδεύεται από την προβολή ενός τρόπου ζωής που παραπέμπει σε ένα παρόν που αποποιείται της γνώσης έναντι της παροχής καταναλωτικών αγαθών και μιας άνεσης, με επίκεντρο δυτικότροπα πολιτισμικά μοτίβα... Η προβολή του αυτοθαυμασμού, η αυταρέσκεια και η αλαζονεία έναντι του διαφορετικού έχουν αντικαταστήσει την επιθυμία για γνώση. Και αυτό μας το υπενθυμίζει με τον πιο εύστοχο τρόπο η ανάρτησή σου Ανδρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσα μου θυμίζει αυτή η σειρά, είχα την τύχη αντιρόσωπος της εταιρείας απορρυπαντικών στην πόλη μου να είναι ο νουνός της μητέρας μου και τα είχα σχεδόν όλα (με ελάχιστες εξαιρέσεις) μ' αυτά μεγάλωσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή