Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Επιστροφή στο σχολείο(2)

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ…

Ντριιιν!!! Το κουδούνι χτύπησε. Το σχολείο ξανάρχισε. Γέλια, φωνές, ανάμικτα συναισθήματα…
Τα παιδιά ξανάπιασαν την πένα τους και κατέγραψαν τις πρώτες σκέψεις τους. Ακολουθούν κάποιες αντιπροσωπευτικά από τους μαθητές της Β’ Γυμνασίου, που έγιναν στο πλαίσιο της Γλώσσας της καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη.

Τα συναισθήματά μου για την νέα σχολική χρονιά είναι ανάμικτα. Η περσινή χρονιά ήταν πολύ δύσκολη λόγω κορωνοϊού και γι’ αυτό οι σκέψεις μου για φέτος είναι πολλές. Σίγουρα ελπίζω πως φέτος δεν θα κλείσουν τα σχολεία, διότι η εκπαίδευση μέσω είναι σίγουρα πιο κουραστική και δύσκολη λόγω τεχνικών προβλημάτων. Όμως παραμένω θετική και πιστεύω πως τα σχολεία θα παραμείνουν ανοιχτά και τα μαθήματα θα γίνονται κανονικά. Αυτή τη χρονιά θέλω να προσπαθήσω να τα πάω καλύτερα στα μαθήματά μου, γιατί το νόημα του σχολείου είναι να μαθαίνουμε, να εξελισσόμαστε και να γινόμαστε καλύτεροι. 
Τέλος θέλω την σχολική χρονιά αυτή να παραμείνουμε όλοι υγιείς και να μην μας επηρεάσει ο κορωνοϊός αρνητικά. 
ΔΑΝΑΗ ΜΑΝΑΛΗ

Την πρώτη ημέρα κάθε σχολικής χρονιάς τα συναισθήματα είναι τα ίδια. Αισθάνομαι χαρά και ενθουσιασμό γιατί θα ξαναδώ και τους φίλους μου, αλλά έχω και άγχος για το ποιους καθηγητές θα έχουμε, αν θα είναι δύσκολα τα μαθήματα. Απλώς φέτος έχω και αγωνία για το αν θα προχωρήσει κανονικά η χρονιά και αν καταφέρουμε όλοι να μείνουμε υγιείς.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΛΥΚΟΓΕΩΡΓΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου