Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

Επιστροφή στο σχολείο(1)

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ…

Ντριιιν!!! Το κουδούνι χτύπησε. Το σχολείο ξανάρχισε. Γέλια, φωνές, ανάμικτα συναισθήματα…
Τα παιδιά ξανάπιασαν την πένα τους και κατέγραψαν τις πρώτες σκέψεις τους. Ακολουθούν κάποιες αντιπροσωπευτικά από τους μαθητές της Β’ Γυμνασίου, που έγιναν στο πλαίσιο της Γλώσσας της καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη.

Το καλοκαίρι τελείωσε και όλοι εμείς οι μαθητές επιστρέψαμε στις σχολικές τάξεις κουβαλώντας εμπειρίες και αναμνήσεις από τις ανέμελες και ξέγνοιαστες στιγμές των διακοπών μας. Παράλληλα, είμαστε ενθουσιασμένοι για τις προκλήσεις της νέας σχολικής χρονιάς και κάνουμε πολλά σχέδια.
Εγώ προσωπικά νιώθω πιο ώριμος κι έχω μεγαλύτερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση σε σύγκριση με πέρυσι που ήμουν «πρωτάκι» στο Γυμνάσιο. Αν και η περυσινή χρονιά ήταν δύσκολη και πρωτόγνωρη λόγω τηλεκπαίδευσης, έχω αποκτήσει αρκετές γνώσεις και εμπειρίες κι έχω μπει στο πνεύμα του Γυμνασίου. Θέλω και φέτος να βάλω τα δυνατά μου και με συστηματική δουλειά  να ξεπεράσω όλες τις δυσκολίες και τα εμπόδια. Δεν επιθυμώ μόνο να αποκτήσω πνευματικά εφόδια, αλλά να καλλιεργήσω τον χαρακτήρα μου και να γίνω πιο ώριμος. Παράλληλα, θέλω να αποκτήσω νέες γνωριμίες, καινούργια ενδιαφέροντα και να ζήσω συναρπαστικές στιγμές με τους συμμαθητές και τους καθηγητές μου. Ακόμα, επιθυμώ και ελπίζω η νέα σχολική χρονιά να κυλήσει ομαλά μέσα στις σχολικές τάξεις και όχι μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μας. Εύχομαι λοιπόν υγεία και δύναμη όχι μόνο για εμένα, αλλά και για όσους θα είναι στο πλευρό μου, συμπαραστάτες και καθοδηγητές μου. Και αυτοί είναι οι γονείς μου, οι συμμαθητές μου και φυσικά οι καθηγητές μου. 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΠΛΑΤΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου