Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

Αγαπητό μου ημερολόγιο (6)

 «Με λένε Άννα και είμαι πριγκίπισσα του Βυζαντίου»

Η πορφυρογέννητη Άννα θα παντρευόταν ξένο άρχοντα και μάλιστα βάρβαρο, γάμος που της επιβλήθηκε για πολιτικούς λόγους. Η συναρπαστική ιστορία από τα βυζαντινά χρόνια αλλά και η προσωπικότητα της πριγκίπισσας Άννας ήταν το κίνητρο για τις δημιουργίες των μαθητών στο πλαίσιο της Ιστορίας της Β΄ τάξης, της καθηγήτριας Ζαφειρίας Παπαδημητρίου. Φαντάστηκαν τι θα έγραφε στο ημερολόγιό της η Άννα στο δρόμο για την Χερσώνα,  εκεί που θα άλλαζε για πάντα η ζωή της! Πώς θα ένιωθε μετά από τον γάμο της με έναν αλλόθρησκο βάρβαρο, με έναν Βίκινγκ, που είχε δεχτεί όμως να ασπαστεί τον χριστιανισμό, αυτός και ολόκληρος ο λαός του, για χάρη της...
Βρίσκομαι ήδη στον δρόμο για την Χερσώνα. Σκέφτομαι έντονα τα γεγονότα που έχουν συμβεί και όσα πρόκειται να συμβούν με τον γάμο μου, με τον Βλαδίμηρο. Είμαι αρκετά προβληματισμένη και έχω μία αγωνία μέσα μου για το αν τελικά ο Βλαδίμηρος θα ασπαστεί τον Χριστιανισμό για να γίνει ο γάμος αυτή τη φορά. Βέβαια με στεναχωρεί το γεγονός που αναγκάζομαι να παντρευτώ έναν άνθρωπο κατόπιν συμφωνίας.. Δεν πιστεύω στ’ αλήθεια ότι ο Βλαδίμηρος πραγματικά θέλει να με παντρευτεί παρά μόνο πως η αποδοχή αυτού του γάμου εκ μέρους του, εξασφαλίζει συμφέροντα για τον ίδιο ως ηγεμόνα της Ρωσίας, αλλά και για τον αδελφό μου ως αυτοκράτορα του Βυζαντίου. Θα ευχόμουν κατά βάθος να μην είχα αυτήν την τύχη, αν βέβαια κανείς θεωρεί αυτόν τον γάμο τύχη. Νιώθω πως απλά εξυπηρετώ τα συμφέροντα του αδελφού μου και πως δεν θα είμαι ποτέ ευτυχισμένη σε αυτόν τον γάμο. Μακάρι να μην έπρεπε ποτέ να πάω στην Χερσώνα.

 Παναγιώτης Μαραγκός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου