Κυριακή 8 Αυγούστου 2021

Αγαπητό μου ημερολόγιο (7)

«Με λένε Άννα και είμαι πριγκίπισσα του Βυζαντίου»

Η πορφυρογέννητη Άννα θα παντρευόταν ξένο άρχοντα και μάλιστα βάρβαρο, γάμος που της επιβλήθηκε για πολιτικούς λόγους. Η συναρπαστική ιστορία από τα βυζαντινά χρόνια αλλά και η προσωπικότητα της πριγκίπισσας Άννας ήταν το κίνητρο για τις δημιουργίες των μαθητών στο πλαίσιο της Ιστορίας της Β΄ τάξης, της καθηγήτριας Ζαφειρίας Παπαδημητρίου. Φαντάστηκαν τι θα έγραφε στο ημερολόγιό της η Άννα στο δρόμο για την Χερσώνα,  εκεί που θα άλλαζε για πάντα η ζωή της! Πώς θα ένιωθε μετά από τον γάμο της με έναν αλλόθρησκο βάρβαρο, με έναν Βίκινγκ, που είχε δεχτεί όμως να ασπαστεί τον χριστιανισμό, αυτός και ολόκληρος ο λαός του, για χάρη της...
Αυτός ο γάμος δυστυχώς πρέπει να γίνει. Ακόμη και αν η ζωή μου ανήκει πια σε έναν άνδρα που δεν επέλεξα, παρά την θέλησή μου, τέτοια υπόσχεση δεν πρέπει να αθετηθεί. Ο αδελφός μου έδωσε την συναίνεσή του και την ευλογία του  σε τούτο το γάμο, αφού ο Βλαδίμηρος κατέλαβε την Χερσώνα. Ο Βλαδίμηρος με τις δυνάμεις του πραγματικά συνέτριψε τις μικρασιατικές εξεγέρσεις, γι’ αυτό θα πρέπει να γίνω γυναίκα του. Ο αδελφός αποσκοπά όχι μόνο την χριστιανική βάπτιση του μέλλοντα συζύγου μου, αλλά και των υπολοίπων Ρώσων. Κατανοώ τα κίνητρα, διότι θέλει να σφραγίσει  με τη Ρώσικη φυλή. Κρίμα όμως που μαζί με αυτά θα σφραγιστεί και η υπόλοιπη ζωή μου. Δεν γνωρίζω τι να σκεφτώ τούτη την στιγμή. Με κατακλύζουν εκατομμύρια ανάμικτα  συναισθήματα. Δεν θα πω ψέματα. Ανησυχία, τρόμος και κρύος ιδρώτας διαπερνούν το κορμί μου. Είμαι βυθισμένη στο άγνωστο. Ένα τεράστιο σκοτεινό πλοκάμι με έχει αρπάξει και δεν πρόκειται να με αφήσει. Είμαι ανίκανη να προβλέψω το δυσοίωνα μέλλον. Οι συνθήκες είναι πραγματικά αντίξοες, αλλά αυτό είναι το σκληρό καθήκον μιας γυναίκας που ανήκει στην αυτοκρατορική οικογένεια.

Γιάννης Αγγελόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου