Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Γιώργος Ξεπλάτης

ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΕΣ ΜΟΥ… ΓΙΑΤΙ


















Θάλασσα μου εσύ,
όταν αφήνομαι στη δροσερή αγκαλιά σου
μου φαίνεται πως με κοιτάς με τη γλυκιά ματιά σου.

Παιχνιδιάρικο το κύμα σκάει στην ακτή
κι όλους εμάς κοντά σου μας καλεί.

Όταν το πετρέλαιο επάνω σου χυθεί,
η μαύρη αυτή κατάρα μού λιώνει την ψυχή!

Θάλασσα τρανή, θάλασσα γαλάζια
πες μου, γιατί μας κάνεις  νάζια;

Πες μου γιατί μας ξελογιάζεις
και τίποτα δε λογαριάζεις;

Θάλασσά μου, πες μου γιατί, όταν θυμώνεις,
κύματα σα βουνά σηκώνεις;

ΣΣ Το ποίημα δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ τάξης της καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε το ποίημα του Γεωργίου Δροσίνη, «Θαλασσινά Τραγούδια», που περιγράφει ωραίες θαλασσινές εικόνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου