Κυριακή 25 Ιουλίου 2021

Αγαπητό μου ημερολόγιο (5)

«Με λένε Άννα και είμαι πριγκίπισσα του Βυζαντίου»

Η πορφυρογέννητη Άννα θα παντρευόταν ξένο άρχοντα και μάλιστα βάρβαρο, γάμος που της επιβλήθηκε για πολιτικούς λόγους. Η συναρπαστική ιστορία από τα βυζαντινά χρόνια αλλά και η προσωπικότητα της πριγκίπισσας Άννας ήταν το κίνητρο για τις δημιουργίες των μαθητών στο πλαίσιο της Ιστορίας της Β΄ τάξης, της καθηγήτριας Ζαφειρίας Παπαδημητρίου. Φαντάστηκαν τι θα έγραφε στο ημερολόγιό της η Άννα στο δρόμο για την Χερσώνα,  εκεί που θα άλλαζε για πάντα η ζωή της! Πώς θα ένιωθε μετά από τον γάμο της με έναν αλλόθρησκο βάρβαρο, με έναν Βίκινγκ, που είχε δεχτεί όμως να ασπαστεί τον χριστιανισμό, αυτός και ολόκληρος ο λαός του, για χάρη της...
Σήμερα είναι μια απίστευτα ξεχωριστή μέρα για μένα! Είναι η μέρα του γάμου μου με τον Ρώσο ηγεμόνα Βλαδίμηρο. Δεν ξέρω όμως αν είμαι χαρούμενη ή δυστυχισμένη. Δεν γνωρίζω καθόλου αυτόν τον άνθρωπο ενώ έχουν φτάσει στα αφτιά μου διάφορες πληροφορίες για αυτόν και τον λαό του. Η αλήθεια είναι ότι κατά την εξέγερση των «δυνατών» οι στρατιωτικές μονάδες που μας απέστειλε ήταν ιδιαίτερα σημαντικές και βοήθησαν τον αδερφό μου, τον Βασίλειο, να επιτύχει τον σκοπό του. Όμως το αντάλλαγμα στην συμφωνία τους ήμουν εγώ η ίδια! Δεν μπορώ κρύψω ότι στεναχωρήθηκα πολύ που αποτέλεσα τον όρο για μια συμφωνία και παρά λίγο να παντρευτώ έναν αλλόθρησκο. Ηρέμησα όταν ο αδερφός μου φάνηκε να ξέχασε την υπόσχεση του, το κακό όμως δεν άργησε να γίνει.. Ο Βλαδίμηρος κατέλαβε την Χερσώνα ως αντίποινα και ζητούσε να με παντρευτεί. Σίγουρα όμως δεν ήθελε αυτόν τον γάμο μόνο για να παντρεύει εμένα όσο για συνάψει συμμαχία και εμπορικές σχέσεις με το Βυζάντιο. Ο Βασίλειος έθεσε ως όρο την βάπτιση του Βλαδίμηρου κάτι που για λίγο με έκανε να πιστέψω ότι ίσως να γλιτώσω για άλλη μια φορά από αυτόν τον γάμο. Ο Βλαδίμηρος όμως συμφώνησε και πλέον κατευθύνομαι στην Χερσώνα, για να παρευρεθώ πρώτα στην βάπτισή του και ύστερα στον γάμο μας!
Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα είναι το μέλλον μου δίπλα του, ενώ δεν ξέρω πολλά για το βασίλειο στο ποιο πρόκειται να κατοικήσω. Το μόνο που με κάνει να αισθάνομαι καλύτερα είναι το γεγονός ότι πλέον θα παντρευτώ έναν χριστιανό. 
                                                                        
  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΕΤΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου