Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

Αγαπητό μου ημερολόγιο (2)

«Με λένε Άννα και είμαι πριγκίπισσα του Βυζαντίου»

Η πορφυρογέννητη Άννα θα παντρευόταν ξένο άρχοντα και μάλιστα βάρβαρο, γάμος που της επιβλήθηκε για πολιτικούς λόγους. Η συναρπαστική ιστορία από τα βυζαντινά χρόνια αλλά και η προσωπικότητα της πριγκίπισσας Άννας ήταν το κίνητρο για τις δημιουργίες των μαθητών στο πλαίσιο της Ιστορίας της Β΄ τάξης, της καθηγήτριας Ζαφειρίας Παπαδημητρίου. Φαντάστηκαν τι θα έγραφε στο ημερολόγιό της η Άννα στο δρόμο για την Χερσώνα,  εκεί που θα άλλαζε για πάντα η ζωή της! Πώς θα ένιωθε μετά από τον γάμο της με έναν αλλόθρησκο βάρβαρο, με έναν Βίκινγκ, που είχε δεχτεί όμως να ασπαστεί τον χριστιανισμό, αυτός και ολόκληρος ο λαός του, για χάρη της..
.

Σήμερα ξεκινήσαμε για τη Χερσώνα όπου φτάνοντας θα παντρευτώ τον Βλαδίμηρο. Δεν μου αρέσει καθόλου που αυτό δεν περνάει από το χέρι μου, αλλά γνωρίζω και κατανοώ πως είναι για το καλό της αυτοκρατορίας. Ελπίζω, αυτός ο γάμος, να λύσει τα προβλήματα των δύο κρατών και να τα οδηγήσει σε ειρηνικά έργα. Να σου πω την αλήθεια είμαι λίγο φοβισμένη. Πολλά μπορούν να πάνε στραβά. Τι θα γίνει αν ο Βλαδίμηρος ξαφνικά αλλάξει γνώμη; Τι θα γίνει αν είναι ακόμα θυμωμένοι και σχεδιάζουν κάποιου είδους εκδίκηση; Το μόνο που θέλω από εσένα είναι να με προσέχεις, μην με αφήσεις μόνη.

  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
                                                                  
Σήμερα είναι η μέρα, σήμερα θα παντρευτώ τον Βλαδίμηρο, σήμερα είναι που θα φύγω για πάντα από το σπίτι μου! Ο αδερφός μου έκανε μια συμφωνία με τους Ρώσους και  με τον ηγεμόνα τους Βλαδίμηρο. Του έταξε εμένα για γυναίκα του, χωρίς να με ρωτήσει αν θέλω να παντρευτώ και να πάω σε μία χώρα τόσο μακριά από το σπίτι μου. Δεν μπορώ να πιστέψω πώς ο Βασίλειος μπόρεσε και έκανε κάτι τέτοιο! Με τον αδερφό μου πάντα είχαμε τις καλύτερες σχέσεις. Όταν ήμασταν παιδιά πάντα παίζαμε όλη την ώρα μαζί αλλά από ότι φαίνεται τώρα τον απασχολούν μόνο τα κρατικά θέματα. Το όνειρο μου είναι να παντρευτώ έναν άντρα από αγάπη και όχι για το συμφέρον μιας χώρας, κανείς δεν με καταλαβαίνει και κανείς δεν θα με καταλάβει. Τους νοιάζει μόνο το πως θα κρατήσουν την χώρα μας ασφαλή!!!

ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΜΟΣΧΑ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου