Κυριακή 18 Ιουλίου 2021

Αγαπητό μου ημερολόγιο (4)

«Με λένε Άννα και είμαι πριγκίπισσα του Βυζαντίου»

Η πορφυρογέννητη Άννα θα παντρευόταν ξένο άρχοντα και μάλιστα βάρβαρο, γάμος που της επιβλήθηκε για πολιτικούς λόγους. Η συναρπαστική ιστορία από τα βυζαντινά χρόνια αλλά και η προσωπικότητα της πριγκίπισσας Άννας ήταν το κίνητρο για τις δημιουργίες των μαθητών στο πλαίσιο της Ιστορίας της Β΄ τάξης, της καθηγήτριας Ζαφειρίας Παπαδημητρίου. Φαντάστηκαν τι θα έγραφε στο ημερολόγιό της η Άννα στο δρόμο για την Χερσώνα,  εκεί που θα άλλαζε για πάντα η ζωή της! Πώς θα ένιωθε μετά από τον γάμο της με έναν αλλόθρησκο βάρβαρο, με έναν Βίκινγκ, που είχε δεχτεί όμως να ασπαστεί τον χριστιανισμό, αυτός και ολόκληρος ο λαός του, για χάρη της...

Σήμερα είναι μια περίεργη και πολύ αγχώδης μέρα.  Πρόκειται να παντρευτώ με έναν άγνωστο!  Πιστεύω όμως ότι ο αδερφός μου  έχει κάνει μία καλή επιλογή για εμένα, αφού ξέρω ότι με αγαπάει και με νοιάζεται πραγματικά.  Τα συναισθήματά μου είναι ανάμεικτα για τον  μέλλοντα σύζυγό μου τον Βλαδίμηρο, αφού δεν τον γνωρίζω καθόλου παρόλα  αυτά.
Είναι τόσο γλυκό το γεγονός ότι εκείνος θα αλλάξει την θρησκεία του για να με παντρευτεί.  Με αυτό τον τρόπο φαίνεται η αγάπη του για εμένα και το πόσο θέλει να γίνει αυτός ο γάμος.  Από την μία είμαι χαρούμενη που αυτός ο άγνωστος θα αλλάξει θρησκεία για εμένα, αλλά από την άλλη είμαι πολύ αγχωμένη για το τι θα συναντήσω εκεί.  Τέλος είμαι στεναχωρημένη αφού σήμερα εγκατέλειψα την πατρίδα μου, την οικογένειά μου αλλά και τον αδερφό μου.
Πράγματι δεν γνωρίζω πώς να αντιμετωπίσω την κατάσταση σε ένα άγνωστο μέρος, αλλά θέλω να ελπίζω ότι οι χαρακτήρες μας θα ταιριάζουνε και θα έχουμε μία όμορφη και αρμονική ζωή.  Ανυπομονώ να τον συναντήσω και από κοντά και να γίνει ο γάμος μας.   Θα σου γράψω λεπτομέρειες σύντομα.
ΑΜΑΛΙΑ ΜΑΡΑΓΓΕΛΗ  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου