Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024

Για καλύτερη εμπέδωση

ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 

Θέματα διατροφής της Γ' τάξης
Στο πλαίσιο της καλύτερης εμπέδωσης της Γερμανικής γλώσσας, στο 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας, της εκπαιδευτικού Δήμητρας Αλεξίου, δόθηκαν εργασίες στους μαθητές και στις μαθήτριες που αναδεικνύουν την χρηστικότητα της ξένης γλώσσας στην καθημερινότητα της επικοινωνίας. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν και οι εργασίες τους αναρτήθηκαν, ως αισθητικό σύνολο, στις αίθουσες διδασκαλίας του μαθήματος, παράλληλα παρουσιάστηκαν και στην τάξη!

Α’ Γυμνασίου
Περιγραφή προσώπων

Η ύλη της Α’ τάξης εστιάζει στο να μάθουν τα παιδιά να παρουσιάζουν στα 
Γερμανικά τον εαυτό τους, την οικογένεια τους και άλλα αγαπημένα τους πρόσωπα, όπως φίλους ή έναν αγαπημένο ηθοποιό, ποδοσφαιριστή…
Στην εργασία που εκπόνησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο για να περιγράψουν τους ήρωες του έφηβου πρωταγωνιστή του βιβλίου, Ανδρέα, αλλά και να δημιουργήσουν ανάλογο κείμενο για δικά τους αγαπημένα πρόσωπα.

Β’ Γυμνασίου
Καθημερινότητα

Στη Β’ τάξη τα παιδιά μαθαίνουν να μιλούν για την καθημερινότητα τους, για παράδειγμα να περιγράφουν μια τυπική μέρα στη ζωή τους, με τις υποχρεώσεις αλλά και τις δραστηριότητές τους. Ιδιαίτερα εστιάζεται στο θέμα «σχολείο», όπως χώροι του σχολείου, μαθήματα, καθηγητές…
Ως εργασία ζητήθηκε να περιγράψουν λεπτομερώς ,οι μαθητές και οι μαθήτριες, τους χώρους του σχολείου και τις δραστηριότητες που κάνουν σε αυτούς, καθώς και μια συνηθισμένη ημέρα της ζωής τους με αναφορά την ώρα που γινόταν η κάθε δραστηριότητα τους. Τέλος κατασκευάσανε ρολόι, ώστε να γίνει πιο κατανοητή η επίσημη και η ανεπίσημη ώρα στα Γερμανικά.

Γ’ Γυμνασίου

Ταξίδια, διακοπές, ελεύθερος χρόνος
Η Γ’ τάξη ασχολήθηκε με την διατροφή, τα ταξίδια, τις διακοπές και τον ελεύθερο χρόνο.
Στο πλαίσιο της θεματολογίας «διατροφή» ασχοληθήκαν τα παιδιά με τις ομάδες τροφίμων, τα γεύματα, τα είδη μαγειρικής και στρωσίματος τραπεζιού, τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων και των Γερμανών. Αναφερθήκαν στη Γερμανική, Αυστριακή και Ελβετική κουζίνα.  Αναζητήσανε συνταγές στο διαδίκτυο ή από το σπίτι, μάθανε να παραγγέλνουν φαγητό σε εστιατόριο, να σχολιάζουν τη γεύση του, να ζητάνε τον λογαριασμό, καθώς και να ψωνίζουν στο σουπερμάρκετ.
Στο κεφάλαιο «ταξίδια – διακοπές – ελεύθερος χρόνος» σχολίασαν δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς, είδη ταξιδιών (π.χ. καλοκαιρινά, χειμερινά, αναψυχής, πολιτισμικά, εναλλακτικά), ταξιδιωτικά μέσα, καταλύματα διακοπών, τον εξοπλισμό που χρειάζεται κάποιος για να ταξιδέψει, όπως διαβατήριο, αεροπορικό εισιτήριο, κατάλληλο ρουχισμό, κ.α. Μιλήσανε για αγαπημένες δραστηριότητες διακοπών, γαστρονομικές σπεσιαλιτέ και αξιοθέατα.
  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου