Δευτέρα 27 Μαΐου 2024

ΠΑΡΑΜΥΘΟ…ΛΟΓΕΙΑ (6/24)

ΤΟ ΤΥΜΠΑΝΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ 

Πριν από μερικούς μήνες μια παράξενη κυρία συνάντησε στο δρόμο ένα κοριτσάκι και προσφέρθηκε να του χαρίσει κάτι. Με φόβο το κοριτσάκι το δέχτηκε. Αυτό ήταν ένα τύμπανο σε σχήμα καρδιάς, που πάνω του είχε ζωγραφισμένο ένα ψεύτικο πρόσωπο Παραξενεμένο το κορίτσι γιατί αυτή η κυρία διάλεξε εκείνη, για να δώσει το τύμπανό της, έτρεξε στη μητέρα της να τις δείξει αυτό που μόλις είχε πάρει.
- Μαμά, μαμά, δεν τι μου έδωσε μία παράξενη κυρία στο δρόμο.
- Ό,τι και να σου έδωσε εσύ το δέχτηκες; Τι έχουμε πει για τους ξένους στο δρόμο που θέλουν να μας δώσουν κάτι; Απάντησε η μητέρα της τιμωμένη.
- Μα η κυρία αυτή ήταν πολύ ευγενική απλά λίγο παράξενη. Όμως δεν έκανε κάτι, για να αρνηθώ την προσφορά της.
- Δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Δεν παίρνουμε πράγματα από ξένους.
- Εντάξει μαμά το κατάλαβα, τώρα όμως εγώ το τύμπανο να το χρησιμοποιήσω;
- Ναι, αλλά με πολύ προσοχή!
Ττο κορίτσι χαρούμενο έτρεξε στο δωμάτιό της να παίξει μουσική με το καινούργιο της τύμπανο. Όμως με το πρώτο χτύπημα κάτι περίεργο συνέβη. Το τύμπανο μίλησε.
- Άντε επιτέλους, περίμενα καμία εβδομάδα, για να μιλήσω, όμως η κυρία που με βρήκε με έδωσε πιστεύω στο κατάλληλο άτομο.
- Γιατί είμαι εγώ αυτό το κατάλληλο άτομο; Αφού δεν μπορώ να κάνω κάτι, είμαι ακόμα πολύ μικρή.
- Ίσως εσύ όχι ακόμη, όμως η μητέρα σου μπορεί να σε βοηθήσει να κάνετε κάτι για το μέλλον της χώρας σου.
- Εσένα ποια είναι η δουλειά σου; Δεν έχω καταλάβει.
- Άκου εγώ είμαι το τύμπανο της αγάπης και σκορπίζω αγάπη όπου μπορώ, αλλά χρειάζομαι τη δική σου βοήθεια, επειδή εσύ είσαι μικρή και μόνο εσένα παίρνουν στα σοβαρά εκτός από αυτό για το δικό σου το μέλλον φροντίζεις.
- Δεν μπορώ να καταλάβω. Μπορείς να μου το εξηγήσεις καλύτερα;
- Λοιπόν, σκέψου: αν η μητέρα σου δεν είχε αγάπη προς εσένα, δεν θα σε φρόντισε, ή αν η αδερφή σου δεν σε αγαπούσε, θα τσακωνόσασταν κάθε μέρα, όλη μέρα. Εκτός από αυτό η αγάπη δεν χρειάζεται μόνο στην οικογένεια αλλά σε όλο τον κόσμο, γιατί αλλιώς οι πόλεμοι δεν θα σταματούσαν ποτέ. Άρα η αγάπη φέρνει και ειρήνη.
- Τώρα κατάλαβα και συμφωνώ. Τι πρέπει να κάνω;
- Πρώτα - πρώτα δεν θα πεις σε κανένα πώς μιλάω. Στη συνέχεια θα αρχίσεις να μιλάς σε όλους τους γνωστούς σου για αυτά που σου λέω τόση ώρα και θα τους πεις να το πουν και εκείνοι στους δικούς τους. Με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα της αγάπης και της ειρήνης θα περάσει σε όλο τον κόσμο και εσείς τα παιδιά θα έχετε ένα καλύτερο μέλλον.
- Μου αρέσει πολύ ιδέες σου και χαίρομαι που ασχολείσαι για το μέλλον μου. Επιπλέον τώρα μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο διαλέξατε μένα. Επειδή είμαι παιδί και το μόνο που δέχτηκα να σε πάρω από την περίεργη αυτή κυρία, αν και δεν θα έπρεπε να παίρνω πράγματα από περίεργους αγνώστους.
- Καταπληκτικά!!! Από αύριο κιόλας ξεκινάς.
Με ενθουσιασμό το κορίτσι έτρεξε στη μητέρα του να την ενημερώσει για την αγάπη. Σύντομα η πληροφορία αυτή γύρισε όλο τον κόσμο και ζωή όλων έγινε καλύτερη! 

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΑΠΙΣΤΟΛΑ

ΣΣ. Στο πλαίσιο του μαθήματος των κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α' τάξης, της καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη, και με αφορμή παραμύθια και λαϊκές αφηγήσεις που ανθολογούνται στο σχολικό βιβλίο, μαθητές και μαθήτριες… «μαγείρεψαν» τα δικά τους παραμύθια και τις δικές τους ιστορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου