Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

“Κάντο ν’ ακουστεί!”



Ραδιοφωνικός Διαγωνισμός

 
Ο μαθητικός ραδιοφωνικός διαγωνισμός “Κάντο ν’ ακουστεί!”, απευθύνεται σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Συνδιοργανώνεται από το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και την Επιστημονική Εταιρεία “European School Radio, το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο”.

Λαμβάνουν μέρος μεμονωμένοι μαθητές ή ομάδες μαθητών, οι οποίες υλοποιούν ραδιοφωνικές παραγωγές υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό των εκπαιδευτικών του σχολείου τους. Κάθε σχολείο μπορεί να υποβάλλει μέχρι και δύο (2) ηχητικά σποτ διάρκειας έως 3 λεπτών (180 δευτερόλεπτα). Το περιεχόμενο τους να έχει ένα μήνυμα το οποίο να αφορά έναν ή περισσότερους άξονες του κοινωνικού σχολείου (διατροφή/ευ-ζην, άθληση, ενημέρωση και πρόληψη για μολυσματικές ασθένειες, διαδίκτυο, αντιμετώπιση και πρόληψη του χουλιγκανισμού, πρόληψη ατυχημάτων, αισθητική αγωγή, ολυμπισμός και κοινωνία, σεξουαλική αγωγή, ρατσισμός και ανθρώπινα δκαιώματα, σχολικός εκφοβισμός, ναρκωτικά, αλκοόλ, κάπνισμα).
Ο διαγωνισμός προϋποθέτει ότι τα συμμετέχοντα σχολεία έχουν εγγραφεί στο European School Radio (www.europeanschoolradio.eu) και υποβάλλουν τις συμμετοχές τους (αρχεία ήχου) στην ειδική φόρμα υποβολής αρχείων.
 Η συμμετοχή λήγει στις 9 Μαρτίου. Η βράβευση των νικητών θα πραγματοποιηθεί στις 3 Απριλίου 2015 στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του 2ου Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου.
Τα Κριτήρια Αξιολόγησης είναι:
  •   ο συνολικός αντίκτυπος του μηνύματος και η επίτευξη του στόχου του
  •   το περιεχόμενο (λόγος και κείμενα)
  •   η μουσική επιλογή
  •   η ισορροπία ανάμεσα στο λόγο και τη μουσική
  •   η διάχυση της εκπομπής στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα
  •   ο πρωτότυπος και αποτελεσματικός τρόπος χρήσης νέων τεχνολογιών
  •   το λογότυπο της εκπομπής
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό μπορείτε να επικοινωνήσετε με το European School Radio στο esradio@sch.gr ή στην ιστοσελίδα www.europeanschoolradio.eu
Η προκήρυξη του διαγωνισμού βρίσκεται ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου