Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024

ΠΑΡΑΜΥΘΟ…ΛΟΓΕΙΑ (1/24)

 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ

Η ανακοίνωση της δασκάλας ότι η εκδρομή για το τέλος της χρονιάς θα γινόταν στην υπόγεια πόλη στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης έκανε όλη την τάξη χαρούμενη αλλά ιδιαιτέρως τον Κωνσταντίνο.
Απο μικρός αγαπούσε την Ιστορία και ονειρευόταν να γίνει αρχαιολόγος! Είχε επηρεαστεί από τις ταινίες που έβλεπε στον κινηματογράφο και ήθελε  να γίνει ο Νέος Ιντιάνα Τζοόυνς. 
Η μέρα της εκδρομής ήρθε πολύ γρήγορα και όλοι ανυπομονούσανε να αρχίσει η ξενάγηση. Η ξεναγός μάζεψε το γκρουπ για να ξεκινήσουν. Μπροστα τους ξετυλιγόταν ένας κόσμος που δεν είχαν ιδέα ότι υπήρχε! Πηγαδια, δρομοι και υπαίθρια μαγαζιά, έδειχναν ότι το εμπόριο ανθούσε από παλιά! Ένιωθε σαν έχει μπει σε χρονοκάψουλα! 
Ξαφνικά ο Κωνσταντίνος άκουσε μια φωνή! 
-Ε εσυ μήπως είδες μια μπάλα εδώ κοντά;
-Όχι πως σου ήρθε;
Την  ψαχνω!Συγγνωμη δεν συστήθηκα! Είμαι ο Πλάτωνας! Εσυ ποιος εισαι;
-Γεια είμαι ο Κωνσταντίνος και έχω έρθει, με το σχολείο μου να δούμε τη πόλη! Είναι ακόμα καλύτερο το μέρος από ότι το φανταζόμουν!
-Ποια παιχνίδια σου αρέσουν να παίζεις Κωνσταντίνε;
-Κρυφτό κυνηγητό αγαλματάκια ακούνητα, απάντησε ο Κωνσταντίνος!
-Αληθεια!!! και εμένα αυτά μου αρέσει να παίζω, ιδιαιτέρως όμως μου αρεσει να παίζω τη σκαπερδα!
-Δεν το ξέρω αυτό το παιχνίδι, είπε ο Κωνσταντίνος.
- Και όμως το ξέρεις, είπε ο Πλατωνας, απλά με διαφορετικό όνομα! Είναι η διελκυστίνδα!
-Αλήθεια;
-Και όμως έτσι είναι! 
Ο Κωνσταντίνος ρώτησε για το σχολείο του ωστόσο οι απαντήσεις που πήρε του φάνηκαν λίγο παράξενες !Του μίλησε για τον παιδοτρίβη και τον γράμματιστη και για το γεγονός ότι δεν είχε καθόλου συμμαθήτριες! Μόλις πήγε να ρωτήσει γιατί, εμφανίστηκε η δασκάλα με τη ξεναγό.
-Κωνσταντίνε αγόρι μου που εξαφανίστηκες;Α βλέπω ότι γνώρισες το ρομποτάκι μας το Πλάτωνα! Ο Κωνσταντίνος είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα!
Ο Πλάτωνας έμοιαζε  με κανονικό άνθρωπο! 
-Αυτή είναι η τεχνητή νοημοσύνη  αγόρι μου! Σε αυτή τη περίπτωση συμβάλει στην προώθηση της γνώσης με όλα τα οφέλη που συνεπάγεται!
-Γεια σου Κωνσταντίνε είπε ο Πλάτωνας θα τα ξαναπούμε!
-Σίγουρα Πλάτωνα πολύ σύντομα!
Ο Κωνσταντίνος αφηγήθηκε την περιπέτεια του στους συμμαθητές του! Όλοι ζήτησαν να γνωρίσουν τον Πλάτωνα ωστόσο για τον Κωνσταντίνο ήταν μια ξεχωριστή μέρα που συμμάζεψε τον ίδιο και το μέλλον του.

ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου