Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

ΑΥΘΟΡΜΗΤΕΣ ΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ



Στη θάλασσα που αγαπώ λέω τα μυστικά μου
προβλήματα που με πονούν πολύ μες στη καρδιά μου.

Κι όταν τα πω κι ο άνεμος μακριά τα ταξιδέψει
μια ηρεμία έρχεται το νου μου να μαγέψει.
Ανάλαφρη σαν το πουλί αισθάνομαι, πετάω
και με καινούργια αντοχή ξαναχαμογελάω.

Δήμητρα Μαρκοπούλου
……………………














Οι διακοπές ξεκίνησαν, τελειώνουν τα σχολειά
Θάλασσα, μπάνιο, καύσωνας και όλα τα καλά

Χρυσαυγή Θάνου
…………………………………..












Περνούνε όλα τα κακά, έφτασε καλοκαίρι
με παγωτό και θάλασσα και βόλτες χέρι- χέρι.
Και όταν έρθει ο καιρός, πάλι για τα σχολεία
Πάμε πίσω για μάθημα με τσάντες και βιβλία.

Μαρία Κατόπη
…………………………..


Τι καλή που είν’ Άνοιξη, λιακάδα, πρασινάδα
λάμψη σου φέρνει πιο πολλή κι από τη φεγγαράδα

Έλενα Κούρκουλου
…………………………..














Έφαγα όλη τη ζωή παντού εις τα θρανία
μα δε μου βγήκε ο στίχος, ως επική ειρωνεία.

Σπύρος Φαρμάκης
………………………………….














Είμαστε δύο φίλοι καλοί, δύο φίλοι αγαπημένοι
και ξέρεις πως ο φίλος σου πάντα κοντά σου μένει.

Έλενα Κούρκουλου
…………………………………..














Αδιαφορώ τη θέση μου τώρα κι αν παίρνει άλλος
να ξέρεις γεννήθηκα εγωιστής μεγάλος.
Ώρα που ο ήλιος χάνεται και πριν καλά νυχτώσει
η ταξιδιάρα η σκέψη μου φεύγει να σ’ ανταμώσει.

Γρηγόρης Δούνης

ΣΣ Οι μαντινάδες δημιουργήθηκαν από τους μαθητές στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της καθηγήτριας  Ζαφειρίας Παπαδημητρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου