Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (4)

ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια ξεχωριστή εμπειρία. Με αφορμή τα συναισθήματα του μικρού Νίκου Καζαντζάκη την πρώτη του μέρα στο Δημοτικό Σχολείο από το σχολικό ανάγνωσμα «Η Νέα Παιδαγωγική», μαθητές και μαθήτριες γράφουν για τις εντυπώσεις τους από τις πρώτες τους μέρες στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας της καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη.

 
Οι πρώτες μέρες του σχολείου ήταν περίεργες και με άγχος, διότι βρέθηκα σε έναν νέο χώρο. Δεν γνώριζα σχεδόν κανένα. Είχα αμφιβολίες για το αν θα είμαι με τους φίλους μου και το πώς θα πάει η χρονιά. Μία από τις μεγαλύτερες δυσκολίες είναι το να θυμόμαστε τις τάξεις, επειδή αλλάζουμε πολύ συχνά για να κάνουμε διάφορα μαθήματα, όπως φυσική, γεωγραφία, εικαστικά πληροφορική, τεχνολογία και γυμναστική. Επιπλέον, άλλο ένα που πρέπει να θυμόμαστε είναι τα βιβλία, γιατί τώρα είναι περισσότερα με σχέση του Δημοτικού.
Φέτος στο γυμνάσιο θα έχουμε ακόμα περισσότερη μελέτη για την επόμενη ημέρα. Στο τέλος της χρονιάς θα κάνουμε σχεδόν σε όλα τα μαθήματα εξετάσεις. Επιπλέον, εάν αργήσω να μπω στο σχολείο, το πρωί, μπορεί και να πάρω απουσία και αν ενοχλώ στο μάθημα μπορεί να με διώξει με ωριαία αποβολή ο καθηγητής. Όλες αυτές ήταν οι σκέψεις μου για τις πρώτες μέρες του σχολείου, αλλά τώρα προσαρμόστηκα και δεν φοβάμαι πλέον.

ΑΛΙΚΗ ΠΟΔΑΡΑ

Το σχολείο η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε, αλλά όταν ήλθα στο γυμνάσιο ένιωσα διαφορετικά. Οι δάσκαλοι ήταν πολύ φιλικοί και πρέπει να πω πως κάποια μαθήματα που δεν μου άρεσαν άρχισαν να μου αρέσουν. Αμέσως έκανα καινούργιους φίλους αν και συνεχίζω να κάνω παρέα με τους παλιούς μου. Γενικά καταλαβαίνω πως το γυμνάσιο είναι μια ευχάριστη εμπειρία που θα θυμάμαι για όλη μου τη ζωή.

ΤΑΣΟΣ ΡΑΝΤΙΔΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου