Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (2)

ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια ξεχωριστή εμπειρία. Με αφορμή τα συναισθήματα του μικρού Νίκου Καζαντζάκη την πρώτη του μέρα στο Δημοτικό Σχολείο από το σχολικό ανάγνωσμα «Η Νέα Παιδαγωγική», μαθητές και μαθήτριες γράφουν για τις εντυπώσεις τους από τις πρώτες τους μέρες στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας της καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη.

Την πρώτη μέρα του σχολείου μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, μπήκα μέσα στο μεγάλο σχολείο και πάγωσα. Φοβήθηκα τους καθηγητές και γενικά αγχώθηκα με το καινούργιο σχολείο μου. Είχα πολλές πρώτες εντυπώσεις. Αρχικά παρατήρησα το σχολείο, που έχει τεράστιο προαύλιο με το γήπεδο του μπάσκετ και του βόλεϊ. Μετά είδα το λύκειο απέναντι, αλλά είδα και τις τάξεις του γυμνασίου. Μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι το γυμνάσιο είχε μπαλκόνια.
Μετά από λίγο, όταν χωριστήκαμε σε τμήματα, στεναχωρήθηκα που δεν ήμουν με τους παλιούς μου συμμαθητές, αλλά σκέφτηκα ότι θα έχω καινούργιους και ότι θα κάνω καινούργιους φίλους. Όσο κοίταζα ψηλά και παρατηρούσα καλά-καλά το γυμνάσιο, αισθάνθηκα περιέργεια και ήθελα να πάω να δω πώς είναι η τάξη μου. 
Αφού πέρασαν λίγες μέρες και ξεκινήσαμε κανονικά τα μαθήματα, μου έκανε εντύπωση πόσα καινούργια μαθήματα έχουμε! Παρατήρησα πως σε κάθε μάθημα μπαίνει ένας καινούργιος καθηγητής και δεν έχουμε έναν δάσκαλο, όπως στο δημοτικό. Είχα και έχω ακόμα άγχος και αγωνία για τα τεστ και τους καθηγητές και έχω και φόβο για τα διαγωνίσματα του τετραμήνου.
Οι πρώτες εντυπώσεις από το σχολείο είναι καλές και μέχρι τώρα μου αρέσει το γυμνάσιο!!!

ΝΙΚΗ ΑΓΓΕΛΙΔΗ


Μόλις πέρασα την πόρτα του καινούργιου μου σχολείου ένιωσα ανάμεικτα συναισθήματα. Αρχικά, αισθανόμουν φόβο, διότι δεν γνώριζα ούτε τους καθηγητές, ούτε τα περισσότερα παιδιά που βρίσκονταν στο προαύλιο. Όλα μου φαίνονταν τοσο διαφορετικά! Από την άλλη πλευρά μόλις είδα γνωστά πρόσωπα, αμέσως μου έφυγε όλο το άγχος και η στεναχώρια. Τέλος, μόλις έγινε ο αγιασμός κατάλαβα ότι έχω πια μεγαλώσει και ότι πλέον θα έχω περισσότερες ευθύνες και υποχρεώσεις.

Καθώς κυλούν, όμως, οι πρώτες μέρες στο σχολείο, κατάλαβα ότι τα πράγματα στο Γυμνάσιο δεν είναι και τόσο δύσκολα, όσο μου έλεγαν. Αρκεί να διαβάζεις λίγο παραπάνω. Αμέσως συνήθισα το νέο περιβάλλον το οποίο είναι πολύ καλύτερο από του δημοτικού μου σχολείου. Το κτίριο είναι τεράστιο και πολύ φωτεινό. Έχει εσωτερικά και εξωτερικά γήπεδα, αλλά το πιο σημαντικό για μένα είναι το γήπεδο του ποδοσφαίρου που λατρεύω να παίζω τόσο πολύ. Τώρα που πηγαίνω στο μια βδομάδα στο γυμνάσιο αισθάνομαι πιο ώριμος και πιο δυνατός!

ΓΑΒΡΙΗΛ ΚΑΠΕΤΑΝΟΣ


Οι πρώτες μου εντυπώσεις στο γυμνάσιο δεν ήταν τόσο άσχημες, όσο περίμενα. Στην αρχή ήμουν πολύ αγχωμένη για τα μαθήματα, τα πρώτα  διαγωνίσματα, τους καθηγητές και γενικότερα  για την όλη εικόνα του γυμνασίου, αλλά αποδείχθηκε ότι τελικά τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα, όσο τα φανταζόμουν. Οι περισσότεροι καθηγητές  είναι πολύ καλοί, τα μαθήματα μέχρι τώρα δεν είναι και τόσο δύσκολα και με την βοήθεια των καθηγητών την περισσότερη θεωρία την μαθαίνεις από την τάξη και δεν χρειάζεται να κάνεις πολλή επανάληψη στο σπίτι. Επίσης για εμένα είναι πολύ καλύτερο να έχουμε πολλούς καθηγητές αντί για έναν δάσκαλο που είχαμε στο Δημοτικό, οπότε δε χρειάζεται να αναφέρω καν πόσο καλύτερα είναι τα πράγματα εδώ!

ΕΛΕΝΗ ΒΛΑΧΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου