Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2022

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (3)

ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια ξεχωριστή εμπειρία. Με αφορμή τα συναισθήματα του μικρού Νίκου Καζαντζάκη την πρώτη του μέρα στο Δημοτικό Σχολείο από το σχολικό ανάγνωσμα «Η Νέα Παιδαγωγική», μαθητές και μαθήτριες γράφουν για τις εντυπώσεις τους από τις πρώτες τους μέρες στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας της καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη.

Οι πρώτες μέρες στο γυμνάσιο μού φάνηκαν περίεργες και ενδιαφέρουσες. Οι φίλοι μου και εγώ ήμασταν ανυπόμονοι να γνωρίσουμε τους καθηγητές μας. Θυμάμαι χαρακτηριστικά να βγαίνουν τα παιδιά από τις τάξεις και να σχολιάζουν τους καθηγητές τους. Επιπλέον, όλα τα παιδιά, μαζί και εγώ, μας προβλημάτιζε πως θα μοιραστούμε σε τάξεις και αν θα είμαστε μαζί με τον κολλητό μας. Επιπρόσθετα, το βράδυ πριν από τον αγιασμό, όλα τα παιδιά είχαν έννοια να μην αργήσουν στο σχολείο. Θυμάμαι τον φίλο μου να μου λέει «Στις 7:00 θα έχεις ήδη ξυπνήσει και στις 7:30 να είσαι στην γωνία, στο κουρείο, μην αργήσεις!». Γενικότερα, οι πρώτες μου εντυπώσεις ήταν παράξενες.
Οι κανονισμοί στο γυμνάσιο είναι πολύ πιο αυστηροί από το δημοτικό. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο όριο απουσιών το οποίο εάν περάσεις ξανακάνεις την τάξη. Επίσης, λειτουργούν πια ως ποινές οι ωριαίες αποβολές και οι ημερήσιες. όλα αυτά φοβίζουν τα περισσότερα παιδιά, στην αρχή και εμένα, αλλά κατάλαβα ότι ένας καθηγητής δίνει αποβολή σε ένα μαθητή  πάντα για κάποιο λόγο. Ακόμη, υπάρχει μια δύσκολη διαδικασία, για να παρακολουθήσεις το μάθημα εάν άργησες να έρθεις στο σχολείο. Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι είναι σωστό οι κανονισμοί να αυξάνονται και να γίνονται πιο αυστηροί σύμφωνα με το επίπεδο εκπαίδευσης των μαθητων.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΙΟΛΕΤΗΣ


Αυτό το καλοκαίρι είχα άγχος που θα πήγαινα στο Γυμνάσιο. Από τη μια ήμουν λυπημένος, γιατί άφηνα το Δημοτικό και από την άλλη χαρούμενος, γιατί θα είχα τους παλιούς μου συμμαθητές.
Στην αρχή τα βιβλία μου φαινόντουσαν πολλά αλλά και οι καθηγητές το ίδιο σε σχέση με τη μία δασκάλα που είχα. Γρήγορα όμως κατάλαβα ότι δεν είναι τόσο δύσκολο. Απλά θέλει περισσότερη προσπάθεια και συγκέντρωση στο διάβασμα, ώστε να τα καταφέρω στο τέλος να δώσω εξετάσεις και να περάσω στην επόμενη τάξη.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ


Οι πρώτες μου μέρες στο γυμνάσιο μού δημιούργησαν θετικές και αρνητικές εντυπώσεις. Αρχικά ήμουν πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη στην ιδέα ότι θα πάω στο γυμνάσιο. Έπειτα εντυπωσιάστηκα με το κτίριο και με τις αίθουσες επειδή μου φαινόντουσαν πολύ μεγάλες και επιβλητικές. Ύστερα γνώρισα τους δασκάλους μου και φάνηκαν πολύ ευγενικοί και καλοί. Αυτά είναι για μένα τα θετικά στο γυμνάσιο.
Όμως υπάρχουν, και αρνητικά στο γυμνάσιο. Για παράδειγμα έχει πολλούς κανόνες που πρέπει να τηρούμε. Επιπλέον, έχει πολλά μαθήματα για το σπίτι και πολύ άγχος. Τέλος έχει πολλά διαγωνίσματα και εξετάσεις που επηρεάζουν τους βαθμούς μας. Άρα, το γυμνάσιο έχει και αρνητικά και θετικά, αλλά γενικά μου προκαλεί ωραίες εντυπώσεις.

ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ ΠΑΝΤΑΖΑΤΟΥ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου