Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ(1)

 ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια ξεχωριστή εμπειρία. Με αφορμή τα συναισθήματα του μικρού Νίκου Καζαντζάκη την πρώτη του μέρα στο Δημοτικό Σχολείο από το σχολικό ανάγνωσμα «Η Νέα Παιδαγωγική», μαθητές και μαθήτριες γράφουν για τις εντυπώσεις τους από τις πρώτες τους μέρες στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας της καθηγήτριας Γεωργίας Αλειφέρη.

Όταν πρωτομπήκα στο γυμνάσιο ένιωσα χαρά και ικανοποίηση, γιατί επιτέλους ξέφευγα από τα όρια του μικρού σχολείου και έμπαινα σε ένα πιο μεγάλο.
Το απρόσωπο κτίριο ξαφνικά απέκτησε χρώμα, φωνές και γέλια. Το πρώτο κουδούνι που ακούστηκε στην αυλή ήταν το προσκλητήριο για ένα νέο ξεκίνημα. Αρχίσαμε να γνωρίζουμε καινούργια μαθήματα, όπως Αρχαία, Οικιακή Οικονομία, Τεχνολογία και Βιολογία και μπήκαμε σε πιο βαθιά νερά στα Μαθηματικά, στα Νέα Ελληνικά και στη Φυσική που γνωρίζαμε από το δημοτικό.
Κυρίως όμως γνωρίσαμε τους καθηγητές μας οι οποίοι μας καλοδέχτηκαν και καθημερινά μας βοηθούν να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας και να γίνουμε καλύτεροι. Τα αγαπημένα μου μαθήματα εξακολουθούν να είναι τα Μαθηματικά και η Γεωγραφία, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ και η Βιολογία.
Νοιώθω τρομερή ικανοποίηση που είμαι μέλος ενός μεγαλύτερου συνόλου και αυτό σίγουρα  με κάνει να γίνομαι καλύτερη και να φτάσω πιο κοντά στην τελική μου απόφαση για το τι θέλω να γίνω, όταν μεγαλώσω. Κλείνοντας με ένα συννεφάκι σκέψης, το οποίο το οποίο θα σας το πω φωναχτά: Αγαπώ πολύ το νέο μου σχολείο και έχει γίνει κομμάτι της καθημερινότητας μου!

ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ


Όταν πρωτοήρθα στο γυμνάσιο, ένιωθα μια περίεργη χαρά, γιατί ήθελα και να γνωρίσω νέα πράγματα αλλά ήθελα να γνωρίσω έναν νέο κόσμο. Ήθελα να εξερευνήσω ένα καινούργιο και διαφορετικό περιβάλλον. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την πρώτη μέρα που ήρθα, καθώς πέρναγα την πόρτα του σχολείου με τους φίλους μου. Άρχισα να νιώθω τρακ και ταυτοχρόνως έναν ενθουσιασμό ως «μεγάλος» πλέον.
Τελικά μου αρέσει πολύ το γυμνάσιό μου, διότι: είμαι με τους φίλους, έχω γνωρίσει νέα παιδιά, οι καθηγητές είναι πολύ φιλικοί και το κυριότερο υπάρχουν γήπεδα μπάσκετ και ποδοσφαίρου, όπου μπορούμε να παίζουμε! Τέλος θέλω να δημιουργήσω πολλές εμπειρίες και αναμνήσεις, καθώς και να μάθω νέα πράγματα που θα με βοηθήσουν  στην εξέλιξή μου ως άνθρωπο και στην μετέπειτα ζωή μου.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου