Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024

Με ενδιαφέρον ερωτηματολόγιο

ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Ομάδα γιατρών του Υπουργείου Υγείας είχαν ενημερωτική συνάντηση με θέμα: «Εθισμός στο διαδίκτυο στην εφηβεία», με τους μαθητές της Β’ τάξης, του 3ου Γυμνασίου Γλυφάδας. Εστίασαν στην προφύλαξη των μαθητών από τις αρνητικές συνέπειες του διαδικτύου, ειδικότερα:
Προφύλαξη από την ακτινοβολία; 
Να φυλάνε το κινητό στη τσάντα και όχι στην τσέπη. Όταν είναι σπίτι να μην έχουν ανοιχτό το Wi-Fi όταν δεν το χρησιμοποιούμε.
Όταν είναι σε αυτοκίνητο να κλίνουν το κινητό.
Δεν απαντάνε σε μηνύματα με κάποιο προσβλητικό, ρατσιστικό… περιεχόμενο, επειδή η ηλεκτρονική συσκευή μπορεί να κολλήσει ιό.
Για να μην βλάψουν τα μάτια τους να χαμηλώνουν το φως.
Δύο τρεις ώρες πριν το ύπνο καλύτερα να μην χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές συσκευές, και σωστό είναι να κοιμούνται 8 ώρες.
Πως μπορεί κάποιος άγνωστος να πάρει τα (προσωπικά) στοιχεία;
Να στείλει κάποιο μήνυμα να του απαντηθεί και από την συνομιλία να πάρει όλα τα στοιχεία/δεδομένα/πληροφορίες. Ή με ψεύτικο προφίλ κάποιος άγνωστος τον οποίο μπορούν να εμπιστευτούν εύκολα, μπορεί να  προκαλέσει κάποιο κακό.

Στο τέλος σε κάθε μαθητή μοιράστηκε από ένα ερωτηματολόγιο το οποίο είχε αυτές τις ερωτήσεις:

Ο πραγματικός κόσμος μου φαίνεται πληκτικός και κενός.
Όταν με διακόπτουν από την πολύωρη ενασχόληση με το διαδίκτυο, θυμώνω και νευριάζω.
Πολλές φορές χάνω την αίσθηση του πραγματικού χρόνου και παραμένω στο διαδύκτιο περρισότερη ώρα από όση είχα σχεδιάσει.
Είμαι υπερβολικά κουρασμένος και καθημερινά νυστάζω.
Δεν κοιμάμαι σε σταθερές ώρες.
Τις περισσότερες φορές παραμελώ να παίξω μπάσκετ (ή κάποιο άλλο άθλημα), που είναι το αγαπημένο μου σπορ.
Η επίδοση στα μαθήματα του σχολείου μου δεν είναι σταδιακά φθίνουσα.
Πολλές φορές το βράδυ ξεχνάω να πλύνω τα δόντια μου και να κάνω μπάνιο.
Πολές φορές νιώθω πόνους στη μέση μου και τα μάτια μου είναι ερεθισμένα.
Πολλές φορές προκαλείται ένταση με τα αδέρφια και τους γονείς μου, όταν με διακόπτουν από την ενασχόλση με το διαδίκτυο.

Θέλετε να μάθετε αν έχετε συμπεριφορά εξάρτησης στο διαδίκτυο;

8 - 10 θετικές απαντήσεις: ασχολείστε υπερβολικά με το διαδίκτυο και αυτό καταγράφεται από την πολύωρη ενασχόλησή σας με αυτό.
5 - 7 θετικές απαντήσεις: ασχολείστε αρκετά με το διαδίκτυο και αυτό καταγράφεται από την πολύωρη ενασχόλησή σας με αυτό.
Λιγότερες από 5 θετικές απαντήσεις: ασχολείστε με το διαδίκτυο σε λογικό πλαίσιο και αυτό καταγράφεται από τις απαντήσεις σας. 

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου